Floral Jacket

By Elwira Charmuszko - 05:08

Już ostatni tydzień wakacji... no i lato również pomału odchodzi :( W mojej stylizacji jednak jest kolorowo ;) Kwiecistą kurtkę połączyłam z różowymi rurkami i białymi sandałami na koturnie. Jako dodatki wzięłam pierścionki w kształcie królika i lisa oraz kolczyki w kształcie kwiatków (które zakupiłam podczas zeszłorocznej wizyty w Londynie i całkiem o nich zapomniałam... ;)) i naszyjnik-kryształ. Wybaczcie mi słabą jakość zdjęć, jednak nie zauważyłam, że miałam poprzestawiane ustawienia aparatu i większość zdjęć wyszła rozmazana :(









kurtka/jacket - George
top - sh
spodnie/trousers - H&M
buty/shoes - Graceland
naszyjnik/necklace - House
pierścionki/rings - Claire's
kolczyki/earrings - Atmosphere
okulary/sunglasses - Carry

  • Share:

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Lovely pictures !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki mam identyczne :) chcialabym jeszcze miec identyczna kurteczke- cudowna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Zdjęcia wcale nie takie złe. :)) Kurteczka jest mega, nie wiesz czy mogę ją jeszcze dostać?

    Zapraszam do mnie:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno nie :( chyba, że na allegro czy ebayu ją można często spotkać :)

      Usuń
  4. bardzo ładny zestaw :)

    zapraszam do mnie, nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz uroczą twarz,taką dziewczęcą i pięknie Ci w takiej stylizacji!
    Sama kocham motyw kwiatów więc zazdroszczę kurteczki ;)
    Obserwuję :D
    http://magicofpinkfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. boska jest ta kurtka! fajny masz wzór kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja.
    Zakochałam się w tej kurteczce. *--*
    Obserwujemy ? Zacznij i daj znać u mnie w komentarzu to na pewno się odwdzięczę. :)

    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buty! ;)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w takich kolorach!
    A kurtka... cudo! :)

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń