Spiked Jacket

By Elwira Charmuszko - 04:59

Dzisiejsza notka jest mocno powiązana z nazwą bloga. Jak się pewnie domyślacie jestem wielką fanką ćwieków i kolców i sporo mam tego w szafie (jednak rzecz jasna nie wszystko naraz!:)). Jestem bardzo rozczarowana tym, że najcieplejsze dni już odeszły i raczej nie czekają nas już 30 stopniowe upały :( Pora wyciągać kurtki i dłuższe spodnie, więc w dzisiejszej stylizacji musiała znaleźć się moja ulubiona kurtka :)
Połączyłam ją z welurową spódnicą (która niestety przez wiatr wydaje się bardziej dopasowana niż w rzeczywistości), creepersami ze złotymi groszkami i biżuterią w kolorze złota. Jak na razie jest u mnie tak zimno, że nie wiem czy w najbliższym czasie gdzieś się wybiorę ;) Kolejnej notki możecie się spodziewać najpóźniej na początku przyszłego tygodnia :)












kurtka/jacket - Pull&Bear
top - Pull&Bear
spódnica/skirt - Allegro
buty/shoes - River Island
pierścionki/ring - Allegro
kolczyki(kolec/krzyże)/earrings(spike/crosses) - ASOS/New Look
naszyjnik/necklace - Allegro

  • Share:

You Might Also Like

36 komentarze

  1. o jak tu fajnie ! ja już zaobserwowałam ,może rewanż ?
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!! :) Prześliczna.
    Dodałam Cb do obserwowanych, liczę na rewanż :)
    http://desenflamme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak robisz koka :)? wyszedł b. ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biorę włosy do góry a później jakos niedbale je związuje materiałową gumką i rozczochruję, jeszcze lakierem psikam jeśli zależy mi aby się nie rozpadł :)

      Usuń
  4. Kurtka jest śliczna <3
    Obserwuję i liczę na to samo :p

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna kurtka <3

    http://mlodziezowa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko ślicznie, tylko moim zdaniem ta spódniczka nie pasuje. A tak to jest ok, fajny blog myślę, że zostanę na dłużej.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    xannczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny blog i śliczne ciuszki, masz świetny sty :*

    Obserwuje i mam nadzieje sie sie odwdzięczysz :)

    http://realy-reality-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wyglądasz :)

    Obserwuję i liczę na rewanż tak jak mówiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny styl , pasuje ci ;d
    pytałaś o obserwacje , ja już.
    http://swaag-swaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja bardzo mi się podoba twoja biżuteria <3 chociaż te buty średnio mi się podobają no ale I tak stylizacja wygląda całkiem fajnie dzieki za komentarz u mnie I zapraszam ponownie :)
    od teraz cie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, jak na początek to bardzo dobrze sobie radzisz - ciekawe zestawy ładne zdjęcia ! Dodaje do obserwowanych bo widzę duży potencjał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look!
    Strasznie podobają mi się twoje pierścionki:)
    mogłabyś wrzucić jakiegoś linka? bo już całe allegro przeszukałam i nic;./

    OdpowiedzUsuń
  13. jak fajnie, że ktoś jeszcze ma bzika na punkcie swoich włosów :]
    śliczny koczek!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I am loving this look 100% ! I followed you, it'd be cool if you support back :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw.! Kocham kolce. :D A jeszcze w takim połączeniu.! ;3
    Pytałaś o obserwację.? Ja już obserwuję, czas na ciebie.! ♥
    luskaaa.blogspot.com/ Powodzenia.! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Ale ty jesteś ładna.. *o*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! ^^ Najbardziej podoba mi się spódnica. ;)

    Ps. Czy mogłabyś na moim blogu nad zdjęciem w pasku bocznym, na samej górze kliknąć w link Sheinside.com? Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie bardzo dużo! Z góry dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Those earrings are really cute!
    Followed you on google, add me to circles?:) closetsnaps.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny outfit!! <3
    obserwujemy i zapraszamy do nas ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG, you have such a great jacket! I AM YOUR NEW FOLLOWER ON GFC AND HOPE YOU WILL BE MINE:-)

    http://havlikovakarolina.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jesteś ;D
    bardzo fajny blog ;P
    zapraszam do mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna stylizacja :)
    świetny blog :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania, odwdzięczę się :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz niesamowicie! *o*

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit. Z chęcią bym się tak ubrała, hah. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam się w Twojej kurtce ! *__*

    OdpowiedzUsuń