Hello Autumn!

09:49

Wróciłam już prawie całkowicie do zdrowia, więc korzystając z okazji wybrałam się na mały spacer ;) Bo w końcu ileż można siedzieć w domu? Mimo, że pogoda nie dopisuje (ciągle deszcze, silny wiatr, chłód), to jednak przyjemnie od czasu do czasu się gdzieś przejść.
Dzisiejsza notka typowo jesienna, panują ciemne kolory. Do burgundowych spodni założyłam koszulkę w kolorze butelkowym, czarną parkę i czarne kolczaste botki.
Przy okazji zapraszam was na mojego aukcje Allegro, gdzie możecie znaleźć coś dla siebie :) KLIK

POLUB MÓJ BLOG NA FACEBOOKU! :)












kurtka/jacket - Bershka
koszulka/t-shirt - New Yorker
spodnie/trousers - House
buty/shoes - Graceland
pierścionek/ring - Claire's

You Might Also Like

28 komentarze

  1. ślicznie! Też mam takie spodnie i zaczynam się do nich bardzo przekonywać na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ślicznie ułożone włoski :)
    Stylizacja świetna, mam podobne botki :) Ale poluję na takie spodnie :D Cudny kolorek, taki jesienny :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. takich butów właśnie szukałam... :)
    fajne set :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love your t-shirt!♥ cool outfit!:) I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) kisses!

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Jak kręcisz włoski ?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty! szukam fajnych właśnie :3 zakupie je hahaha:*
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tym stroju! :D

    pxxphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja, buty super!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny post! <3 zapraszam do mnie, jestem 14-letnia dziewczyna mieszkajaca w Norwegii

    wiktoriaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z buzi bardzo przypominasz mi jedna modelke, ale nie pamietam jej imienia.
    Sliczna jestes i swietnie buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz niesamowicie w tym zestawie,sama chętnie bym się tak ubrała!

    OdpowiedzUsuń
  12. awesome jacket and love the color of your pants!

    x
    http://1finedai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała stylizacja, a Ty cudownie wyglądasz <3
    Obserwuje i liczę na to samo;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing ! I love ur style

    www.boryskorban.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wygladasz! masz sliczne wlosy :D

    obserwuje Cie :) czekam na rewanz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog i stylizacja!!! :)
    Zapraszam:

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wyglądasz! Burgundowe rurki mnie prześladują! Chyba w końcu muszę je kupić!:D
    Może obserwujemy? Daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ❀ ✿

    Slicznie wygladasz i jakie ty masz cudowne oczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the shoes!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Feel free to follow us if you like our blog!

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  20. You're so pretty! :)

    xoxo
    Urszula
    www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so pretty! I love your boots! and I really adore your hair!
    is it natural? hehe :D hope you can drop by my blog too!

    xoxo,
    rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. love this outfit, really cool boots!

    www.lerevasser.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe