Notka nieco "niemodowa" ;)

03:57

Ostatni post był ponad tydzień temu za co chcę was serdecznie przeprosić! Jednak nie do końca z mojej winy - ostatnie ulewy czy nawet średni deszcz uniemożliwiały mi jakiekolwiek wyjścia :( Do tego złapała mnie grypa i obecnie spędzam dni w cieplutkim łóżku. Jak tylko poczuję się lepiej obiecuję nową stylizację! :)

Jak pewnie większość z was nie wie, oprócz mody interesuję się także fotografią. Głownie przyrody, choć również lubię fotografować ludzi :) Dzisiaj chciałam podzielić się z wami ostatnio zrobionymi zdjęciami. U babci mam "pole do popisu", gdyż jak to wiadomo na wsi, kwiatów i wszelkich roślinek, owadów i zwierzątek jest nie mało :) Co najbardziej podoba mi się w zdjęciach przyrody? To, że bez polepszania kolory, kontrastu itd. wygląda pięknie! Niestety zdjęcie pszczółki nie należy do superprzybliżonych ze względu na to, że trochę bałam się podejść zbyt blisko, a zwyczajnym obiektywem 18-55 dużego przybliżenia nie uzyskałam ;)









You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale ładne zdjęcia. Śliczny koteczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hello sweetie. of course i love your idea. let's follow each other. i've just started to follow u . adn now waiting for u to follow me back. xo

    OdpowiedzUsuń
  3. great post. would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beauitful pictures dear! Really nice blog!
    Would you like to follow each other?
    Lots of love!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten kwiatek z przedostatniego zdjęcia. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia bardziej wyglądaja na robione słabym telefonem kom. niż lutrzanką. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci wychodzi to fotografowanie :) super

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.
    Na moim blogu odbywa się konkurs - http://pannapatrycja.blogspot.com/.
    Do wygrania wiele nagród, warto spróbować!
    Zachęcam do wzięcia udziału, pozdrawiam cieplutko, Panna Patrycja. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia, szczególnie to z pajęczyną :) zapraszam na mojego bloga, ale dopiero zaczynam: http://biegnacpodwiatr.blogspot.com/ :)pzdr

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe