Polka Dot Jacket

12:44

Dzisiejszy dzień zapowiadał się pogodnie -  słońce, ciepło... Ale zaraz wczesnym popołudniem zaczęło strasznie padać, co uniemożliwiło mi wybrać się na jakiekolwiek zdjęcia :( Na szczęścia parę godzin później deszcz ustał i czym prędzej wybrałam się na mały spacer :D
Do dzisiejszej stylizacji założyłam płaszcz w grochy i buty na obcasie, które obserwatorzy bloga pewnie znają już z jednej z poprzednich stylizacji :) Strasznie żałowałam, że nie mam kaloszy, bo najbliższe dni zapowiadają się deszczowo, jednak czym prędzej muszę uzupełnić braki w mojej szafie! :)
Ostatnim czasem skróciłam również trochę końcówki włosów, co pewnie widać po mniej "obfitym" koczku ;) Drastycznej zmiany nie ma, poszło max. 2cm, ale z resztą zobaczycie przy najbliższej stylizacji!

POLUB MÓJ BLOG NA FACEBOOKU! :)








płaszcz/coat - Allegro
spodnie/trousers - Stradivarius
buty/shoes - Allegro
okulary/sunglasses - Carry


You Might Also Like

16 komentarze

  1. You look lovely ! The shoes are so pretty !
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a nice look,dear!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you then back!
    x.o
    outsidethewardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. This outfit is so chic and nice!
    following you now :)
    <3
    http://irinabulgakova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  4. grochyyyy<3
    obserwuje :D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute, I love the coat!:)

    Thank you for the comment on my blog. Let me know if you'd like to follow each other!

    allthingsglitterandbeauty

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę, genialny płaszczyk! :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochana jestem w płaszczu, cudeńko! I w okularach! ;d ślicznie Ci w koczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój uśmiech mówi mi, że deszcz Ci niestraszny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo wyglądasz! Masz piękny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  10. You're gorgeous, cute outfit! Thanks for commenting on my blog, I have followed you via GFC x

    lameyy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny płaszczyk ;)

    Zajrzyj: ) http://niuntis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. plaszczyk jest idealny!!! ale ci zazdroszcze

    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny płaszczyk :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe