Striped Sweater

By Elwira Charmuszko - 11:23

Trochę słońca wyszło, więc skorzystałam z okazji zrobienia jakichś zdjęć. Planowałam stylizację nieco cieplejszą, ze spódnicą maxi, jednak temperatura była zdecydowanie za niska ;) W dzisiejszej stylizacji postawiłam na kolor karmelowy. Sztruksowe spodnie połączyłam z milutkim w dotyku i - przede wszystkim - ciepłym sweterkiem w paski. Do tego torebkę w kolorze ciemnego brązu i moje ukochane i mega wygodne creepersy. No i rzecz jasna pierwszy raz widzicie mnie na blogu w wyprostowanych włosach! :)
Ze względu na to, że przed nami nieco deszczowa jesień i ciężko będzie w czasie takiej pogody robić zdjęcia, może macie jakieś propozycje tematów na notki inne niż stylizacje? O czym chcielibyście przeczytać? Czekam na komentarze! :)


POLUB MÓJ BLOG NA FACEBOOKU! :)










sweter/jumper - H&M
spodnie/trousers - New Look
torba/bag - charity shop (UK)
pierścionek/ring - Reporter
bransoletka/bracelet - Allegro
buty/shoes - River Island


  • Share:

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się Twoja torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna Ty! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wszystko razem:)
    zdjęcia, twój pomysł na post :)
    Obserwuje już :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili!:)❤❤❤❤

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. za niska na maxi? mówisz? hmmm, no nie jest jeszcze tak zimno :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, jesienny już look:)
    obserwuję, wpadnij do mnie przy okazji:)
    www.mistake.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. robisz śliczne zdjęcia i jestś śliczna :D

    http://juliasss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak dziwnie wyglądasz w prostych włosach! Nie w negatywnym sensie, tylko jakoś nie mogę się przyzwyczaić. Ale ślicznemu we wszystkim ślicznie i ta zasada z pewnością ciebie dotyczy ;).
    Popatrzyłam na twoją stylizację, ciepło i karmelowe barwy i aż mam ochotę usiąść zagrzebana po uszy w kołdrze, z kubkiem herbaty w dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  8. perfekcyjny zestaw na jesien ;)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw!

    Zapraszam na:
    emily-emillly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podobają mi się Twoje buty, jeszcze nie byłam w River Island ;o
    Generalnie fajna stylizacja :3
    Zapraszam
    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I love your shoes!! If you follow me I follow you back, let me now.
    XX

    María Vargas
    http://thekrollekopf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw, chętnie ubrałabym się tak na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń