Purple Skirt

11:21

Nie cierpię chłodnych dni, więc korzystam z każdej okazji, kiedy na dworze jest ciepło i słonecznie - tak jak dziś! W roli głównej - spódniczka w kolorze intensywnego  fioletu. Połączyłam ją z marynarką-płaszczykiem w modną jesienią pepitkę, butami na wysokim obcasie oraz białą torebką. Stylizacja przypomina o cieplejszych dniach, za którymi myślę, że wy też tęsknicie... ;)

POLUB MÓJ BLOG NA FACEBOOKU!












płaszcz/coat - vintage
koszulka/shirt - sh
spódnica/skirt - Boohoo
buty/shoes - Centro
torba/bag - sh
naszyjnik/necklace - Reserved

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Prześliczna spódniczka !

    Zapraszam !
    http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładna spódniczka a zwłaszcza jej kolor

      Usuń
  3. Kiedy patrzę na zdjęcie nr 3 wszystko jest idealnie od góry do... połowy twoich łydek. do tego zestawu strasznie nie pasują mi buty. Jak dla mnie bardzo odstają od stałości i swoim fasonem, kolorem nie pasują tutaj, ale to tylko moja opinia.
    Pozdrawiam,Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka idealna! Nie podoba mi się tylko pierwsze zdjęcie, gdyż, wygląda jakbyś miała strasznego garba :/
    A tak to świetny post


    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie fioletowej spódniczki
    z ciemną marynarką. Super efekt ! :)

    Poklikasz w linki Sheinside? Serdecznie dziękuję <3
    bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/10/sweterki-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a cute outfit !

    Sara,
    Giveaway, win aliexpress coupons
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  7. You look sexy and gorg! Love love your boots. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. LOVE your houndstooth coat. great style!

    -Alex
    mrsmasondixon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny płaszczyk, pasuje do wszystkiego i jest niezwykle stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie a buty są super . Obserwuje . Zapraszam do Mój blog w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne buty i spodniczka <3 tez nie lubię wychdozić w zimno,wiec w tym tygodniu kiedy jestcieplutko sproboje zrobic jakies zdjecia ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam na post o Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super połączenie i zdjęcia! Skomentujesz u mnie nowy post? :) http://natala-naatalia.blogspot.com/2014/11/my-new-book.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe połączenie.
    Kolor spódniczki niesamowity, strasznie ożywia i przypomina o wiośnie, która od dawna za nami. Świetna stylizacja.

    W wolnej chwili zapraszam . ;)
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica :)
    http://veronicanworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczecinek? Niedaleko mnie! Możemy stworzyć coś kiedyś razem :D Super zdjęcia tak btw :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna spódniczka :)
    Zapraszam i zachęcam do pozostawienia komentarza: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna spódniczka, też zamówiłam sobie o takim kroju, bo juz dłuższy czas miałam ochotę, ale wybrałam kolor winnej czerwieni ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódniczka, ostatnio wszystkie o tym kroju sa modne !
    i jeszcze jej kolor-nieziemski ♥

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit ♥♥


    melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspotr.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe