My 18 Birthday Giveaway

04:18

Kilka miesięcy temu organizowałam dla was rozdanie z okazji pierwszych urodzin mojego bloga, tym razem postanowiłam uczcić swoje 18-te urodziny przygotowując dla was rozdanie z tej okazji ;)

Tym razem do zdobycia jest crop top oversize Bershka w rozmiarze M (na S też będzie dobry ;)) i efektowny lakier do paznokci Wibo z serii Glam Rock.



Zasady są takie same jak w poprzednim rozdaniu:

1. Zastań obserwatorem mojego bloga (wystarczy mieć konto gmail) i polub mój fanpage na Facebooku (sprawdzam! ;))
2. Napisz w komentarzu swój aktualny e-mail kontaktowy
3. Czekaj na notkę z ogłoszeniem wyników i e-mail zwrotny ode mnie
4. W rozdaniu mogą wziąć udział tylko osoby mieszkające na terenie Polski


Wybiorę jedną osobę, która otrzyma ode mnie paczkę z tymi właśnie rzeczami. Wyniki ogłoszę 1 stycznia i w ten też dzień wyślę maila do zwycięzcy.









Mam nadzieję, że prezenty ode mnie wam się spodobają i zachęcam do wzięcia udziału! :)

You Might Also Like

76 komentarze

  1. mój e-mail to : martineczka96@gmail.com

    polubiłam jako Marti Zając

    Obserwuję jako Martyna Z.

    ps. mój blog to http://martysienkablog.blogspot.com/2014/12/xmas-mix.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój e - mail : zuzia27032703@onet.pl
    Polubiłam jako : Zuzanna Amelia Bachanek
    Obserwuje jako : Szalone Zulwi
    (bluzkę komuś podaruje) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój adres e-mail to pattykristys@gmail.com
    Polubiłam jako Patrycja Styn Stynówa i Tak to ja Stynówa
    Obserwuje jako PattykristyS
    A mój blog to www.taktojastynowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście udostępniłam również zdjęcie konkursowe

      Usuń
  5. Mój e-mail: nicolasojecka@gmail.com
    Polubiłam jako: Nicola Sojecka
    Obserwuję jako: Nicola Sojecka

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę każdemu powodzenia!

    http://dreams-are-cerefully-waited.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. anka606@o2.pl. Polubiłam jako Anna Bajer

    OdpowiedzUsuń
  9. kath.bloguje@gmail.com
    polubiłam na fb z prywatnego konta (Kasia W...)
    obserwuje jako Kath blog
    http://kath-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako Agnieszka Winciorek
    Lubię stronę na FB jako Agnieszka Winciorek
    Mail: agnieszka_winciorek@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    1oo lat kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako Weruu
    Lubię strone na fp jako Weronika Szostak
    mail : szostak.weronika@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję już od bardzo dawna
    Polubiłam jako Aleksandra Rutana (też już dawno)
    ola2000r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia!
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs: dziś ostatni dzień!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Happy late birthday!
    http://my--socalledlife.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuje twojego bloga, polubiłam twoją str na fb jako Natalia Gąsiorowska
    to mój email: happyfeet1244@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam :)
    Obserwuję jako : Karolina Kaja
    Lubie na facebooku jako : Karolina Lyssy
    E - Mail : karolina.lyssy@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety nie biorę udziału, gdyż M to nie jest mój rozmiar. ;) Ale życzę powodzenia wszystkim, którzy biorą udział! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Miśka
    Lubię na fb jako Monika Różanowska
    e-mail: rmisiek897@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój email- baska.dz@wp.pl
    Polubiłam jako Basia Dzięcioł

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Agata Powirtowska
    Lubię na fb jako Agata Powirtowska
    e-mail: agata.pow@interia.pl

    +Bardzo ładny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Anna Gorczyńska
    Lubię na fb jako Anna Gorczyńska
    e-mail annagorczynska23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Wiktoria Kaczor
    Lubię na fb jako Wiktoriaa Kaczor
    e-mail wiedzma.wiktoria120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. oladra1@op.pl

    Polubiłam jako: Alexandra Drążek

    Obserwuję jako: aldrazek

    http://aldrazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne nagrody, zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako Wiska Wiskaa
    Lubię jako Weronika B.
    E-mail wiska-wiskaa@o2.pl

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne rzeczy :3 biore udział :D
    Obserwuje jako Marta Zielińska :)
    Lubie jako Marta Z.
    mzielinska99@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Zapraszam do siebie w wolnej chwili i miłego wieczoru! ;)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Happy birthday ! :)

    Epic Make up Revolution giveaway ! Over 150 shades to win !
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje obserwuje jako: propósito de la belleza
    Polubiłam na Facebooku jako: Zuza Fulara
    E-mail: zuzana97@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój email: mkosmowska@interia.pl
    Obserwuje jako: LiviAndInga
    Polubiłam na fb jako: Kinga Kosmowska

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie spelniam wymagan :P

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. E-mail: helenkarow123@gmail.com
    obserwuję fp jako: Helena Rowińska
    obserwuję bloga jako Helena Uśmieszek

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam :)
    Mój email: mdobra1983@wp.pl
    Obserwuję jako: Magdalena Wacławska
    Polubiłam na FB jako: Magdalena Wacławska
    Super konkurs, z extra nagrodami. Z wielką przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elwira <3

    Posiadaczka najlepszych nóg ever ;)))
    Uwielbiam!

    http://gothic-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. e-mail. emiliakucz@op.pl
    Obserwuję i lubię jako: Emilia Kuczyńska
    :)

    OdpowiedzUsuń
  36. E-mail juliaa.miichalska@gmail.com
    Obserwuję i lubię jako Julia Michalska =D

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę wszystkim powodzenia, choć osobiście nie biorę udziału!
    mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  38. eliza1181@wp.pl
    Lubie jako Eliza K
    Obserwuje jako Limetka Liz

    OdpowiedzUsuń
  39. majadepp.kontakt@wp.pl
    like : Maja Kara
    obs : Maja Depp

    OdpowiedzUsuń
  40. Like:Dominika Wojtczak
    Obs:Dominika Wojtczak
    domi_carli@vp.pl
    Mój blog:muffinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne prezenty, widzę, że jest dużo chętnych :) Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia :)
    Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje i lajkuję jako Natalia Kaczmarek :)
    email : natalia571@vp.pl
    Mój blog : http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia wszystkim :)
    Wesołych Świąt :)
    http://bycaaarolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa nagroda, przemyślę ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mój obecny adres e-mail alanawrot@onet.pl
    Obserwuje bloga jako Patrycja Nawrot
    Polubiłam fan page jako Patrycja Nawrot

    Przy okazji zostawiam swój link do bloga

    addmetoyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. 18 piękny wiek;>
    wszystkiego najlepszego;>

    http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję (od dawna) jako: Joanna Asia
    Lubię FP: Asia Joanna
    E-mail: asiabredlak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. email : kami151sd@gmail.com
    Obs. : Kamila. xD
    Lubie jako : Kamila Poręba

    OdpowiedzUsuń
  49. e-mail: magda234560@wp.pl
    obserwuje jako Magda aa
    Lubie na fb jako: Magda Aleksandra Lena
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  50. email: justiglowa@interia.pl
    fb polubilam jako: Justyna Głowacka
    obserwuje jako Justyna G

    OdpowiedzUsuń
  51. Każdy bloger otrzymuje dziś ode mnie życzenia! ♥
    Spokoju i miłości, wielu tylko
    miłych gości! Smacznej wigilii i
    całusów moc – w tę najpiękniejszą
    w roku noc! Szczęścia kilogramów,
    ze śniegu bałwanów! Życzliwych
    ludzi wokół, żadnej łezki w oku,
    przyjaciół jakich mało, przez życie
    byś szedł śmiało! Serca bogatego i
    ciepłego! No i oczywiście życzę Ci
    marzeń spełnienia, i każdego
    małego czy dużego pragnienia! ♥

    Wesołych Świąt życzy Klaudia z bloga: http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. email: wero11@op.pl
    obserwuję jako WERA Nika
    Lubię na fb jako Weronika jankowska
    :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny ten TOP!!!
    Chętnie wezmę udział w Konkursie <3

    E-mail: matusia2003@gmail.com
    Na Facebook'u: Matylda Woźnicka
    Obserwuję jako: Matylda W

    Zapraszam do mnie: http://fashionstationbymathilda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  54. W rozdaniu raczej udziału nie wezmę, ale życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Wesołych Świąt!
    Bartek

    http://bmikolphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. - obserwuje jako: paulla.
    - fb: Paula Luily W
    - e-mail: paulla130599@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję jako: Baskuul
    polubiłam fb jako: Baskuul
    mejl: baskuul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj !
    ♥ Mój email to : julka2131@vp.pl
    Polubiłam jako : Julia Plebaniak
    Obserwuję jako : Julcia


    POZDRAWIAM <3 !

    OdpowiedzUsuń
  59. Mój email : kkzuza01@gmail.com
    Polubiłam fanpage jako : https://www.facebook.com/zuzaa.kukulska
    Obserwuję bloga jako : Zuza Kukulska

    OdpowiedzUsuń
  60. mój email: ania_zabek@wp.pl
    Polubiłam fp jako: Ania Ząbek
    obserwuję bloga jako: Ania

    OdpowiedzUsuń
  61. Email: milus1911@gmail.com
    Polubiłam fp jako Kana Milewicz
    Obserwuje bloga jako: Kana Milewicz

    OdpowiedzUsuń
  62. Email: weronikaadamczyk@onet.pl
    Polubiłam fp jako Weronika Adamczyk
    Obserwuje bloga jako: Weronika A

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie swietne nagrody! Niestety przeczuwam ze mi sie nie uda, wiec powodzenia wszystkim;3

    Mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  64. E-mail: anitaturowska2@wp.pl
    Obserwuję Bloga jako: Anita Turowska
    Polubiłam fp jako : Anita Turowska

    OdpowiedzUsuń
  65. genialne nagrody, powodzenia wszystkim :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/ ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  66. E-mail: yourhomeinspiration@gmail.com
    Obserwuję jako: Inspiracje Klaudii
    Polubiłam FP jako: Inspiracje Klaudii

    http://yourhomeinspiration.blogspot.com/2014/12/postanowienia-i-cele-noworoczne-na-2015r.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja również obserwuję. Zajrzysz? Bardzo mi na tym zależy. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Życzę powodzenia tym co biorą udział.

    OdpowiedzUsuń
  69. saspaula7@gmail.com
    paulina.sas@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Mój e-mail : natalia_dega7@o2.pl
    Obserwuję i polubiłam jako Natalia Dęga.
    Cieszę się, że się załapałam jeszcze dzisiaj, nawet jeśli nie wygram.
    Biorę udział naprawdę z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie wiem czy jeszcze potrzebny jest mój blog, a nie ma nigdzie opcji edytowania komentarza więc mój blog to :http://foto-art-natalia.blogujaca.pl/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe