,

Longverti Young Barley - Review

10:11

Przez ostatni czas mam manię na zdrową żywność i staram się zrzucić trochę kilogramów do lata, więc stawiam na "zielone" ;) Ostatnio otrzymałam od Longverti suplement diety (który właśnie popijam pisząc notkę ;)) z młodego jęczmienia, który ma dać naszemu organizmowi dawkę witamin. Jak oceniam produkt? Zapraszam do lektury i mojej opinii!



Z pewnością muszę podkreślić, że nie jestem zwolenniczką tego typu preparatów, ale po 2-tygodniowym przetestowaniu zmieniłam zdanie! Faktycznie, Longverti spełnił obietnice producenta i po regularnym stosowaniu (szklanka wody mineralnej + łyżeczka proszku z jęczmienia) dwa razy dziennie czułam się o wiele lepiej i "zdrowiej" niż przed stosowaniem. Mój metabolizm poprawił się i miałam mniejszą ochotę na podjadanie między posiłkami. Dodatkowym plusem jest wydajność. Otrzymałam od Longverti dwa opakowania i obecnie kończę dopiero pierwsze :)
Jaki ma smak? Typowo zielony ;) Preparat z wodą tworzy mieszaninę niejednorodną, więc podczas picia widzimy oraz czujemy mikroskopijne elementy jęczmienia, co tylko podkreśla naturalność produktu. Jeśli jednak nie polubilibyście smaku preparatu, już niebawem opublikuję dla was przepis na pyszny i zdrowy koktajl! Nawet dla tych, którzy nie przepadają za zdrowym odżywianiem... :)

Młody jęczmień zawiera dużo dobroczynnych, szczególnie dla nas - kobiet, składników i witamin takich jak witaminy A, C, E, B1, B2, B6, B12, K, cynk, krzem, kwas pantotenowy czy kwas foliowy, które m.in. wpływają na naszą cerę, włosy układ trawienny i metabolizm. Oprócz tego zawiera też chrom, fosfor, błonnik, żelazo, lecytynę, selen, i co najciekawsze, dwa razy więcej wapnia niż mleko! Nie będę was zanudzać całym składem i właściwościami, bo możecie śmiało poczytać o nich tutaj :)

Dlaczego postanowiłam wypróbować ten preparat? W ostatnim czasie dużo ćwiczę, więc mój organizm potrzebuje uzupełnienia witamin, jestem też przed maturą, więc składniki, takie jak np. cholina budująca lecytynę, jest dla mnie niezbędna przy obecnym nadmiarze materiału do nauczenia ;)

Zastanawiacie się pewnie czy nie jest to kolejny "cudowny" preparat, który tylko ładnie wygląda na opakowaniu, a może mieć opłakane skutki? Nie, Longverti jest suplementem diety, dlatego nie zaszkodzi naszemu organizmowi, a za to dostarczy dużo witamin i minerałów. Śmiało możecie go kupić i serdecznie was do tego zachęcam!




You Might Also Like

36 komentarze

  1. Bardzo ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej się z nim n ie spotkałam, ale nie powiem zaciekawiłaś mnie :)
    świetnie, że jest naturalny ^^

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, świetna sprawa... Gdybyś podzieliła się przepisem na koktajl, może skusiłabym się na zakup ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się, czy dostanę go w aptece? :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie, bo jest dostępny chyba jedynie w sklepie Longverti :)

      Usuń
    2. jest dostępny w prawie wszystkich sklepach typu "BIO" "EKO" itp, nie koniecznie ta firma, ale jest tego dużo :)

      Usuń
  5. ten intensywnie zielony kolor jakoś nie przemawia za tą naturalnością, szczególnie, że jęczmień jest zbożem - jak może barwić wodę na zielono?
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Preparat nie jest zrobiony z ziaren, ale jak sama nazwa mówi, z młodego jęczmienia czyli z jego zielonej części, jak na opakowaniu :)

      Usuń
  6. Thanks for passing by my blog dear!

    Follow you form GF :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ja też mam fazę na zdrowe odżywianie i staram się coś zrzucić (a że mi nie wychodzi to inna sprawa :p)

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglada jak sok wycisniety z kiwi! :) Hmm i mowisz ze czujesz sie zdrowiej? Ja cwicze juz od 3 tygodni i powiem ci ze kusisz kusisz zeby kupic jakis suplement diety. Powiedz mi jedno. Do czego smak jest przyblizony? Nie chcialabym kupic i sie zmuszac do wypicia :)
    Poklikałabys u mnie w linki z choies? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :) + Obserwuje!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie sam proszek z wodą jest nie do wypicia, smakuje po prostu jak trawa, błoto... można pić go np z karotką albo jakimś naturalnym sokiem i o wiele lepiej to smakuje, albo po prostu dodawać do shaków :)

      Usuń
  9. These drinks are really good to complement our food. Have a blessed day, kisses!


    Blog Paisagem de Janela
    paisagemdejanela.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa propozycja:) Nie jestem szczególną zwolenniczką tego typu suplementów, ale chyba się skuszę :) Pieknie wyglądasz Masz świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting post.) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. a great blog, I like your style. Would you like to follow each other? let me know

    Sibaritismosdeinma

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear.
    Would you like to follow each other? Let me know.
    Marija
    http://mymiraculousbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się świetny!
    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Yummy and thank you so much for your support!! I deeply appreciate it ;)
    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory
    @MyLyfeMyStoryBlog

    OdpowiedzUsuń
  16. great blog, honey
    my blog http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesting product and I need to lose weight so I am game.

    http://thinkworkandgo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. A minha bebida preferida é água mesmo.

    Isabel Sá
    https://brilhos-da-moda.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  19. A minha bebida preferida é água mesmo.

    Isabel Sá
    https://brilhos-da-moda.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. You are so pretty (: x

    www.birdieliau.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Good product! I wait for my blog dear, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio też sporo ćwiczę i zastanawiałam się nad jakimiś suplementami diety we wspomaganiu. Zobaczymy może się skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/03/hells-kitchen-pomidorove-love.html

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post i śliczne zdjęcia. ja ćwiczyłam, ale poprzestałam, z braku czasu niestety.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi Elwira,

    it looks amazing and healthy :) Thank you for stopping by on my blog :)

    Cannot wait to read more of your new posts!

    Have a nice day,
    Zuzana

    http://iwish-zuzi.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. I don't know this product, but reading your post looks like a very good product. Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks so good!!
    your blog is amazing can't wait for the next post!♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  27. great!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive