1000 Followers Giveaway

By Elwira Charmuszko - 06:16

Mój blog ma już prawie 2 lata i przez ten czas udało mi się uzyskać liczne grono fanów mojego bloga! Na początku chciałam Wam bardzo podziękować za to, że ciągle Was przybywa i doceniacie pracę jaki wkładam w tworzenie bloga, nie tylko dla samej siebie, ale również dla Was! :)
Ze względu, że zbliża się kolejna okrągła liczna obserwacji, a dokładniej 1000, postanowiłam przygotować małe rozdanie dla swoich czytelników. Jest to już trzecie rozdanie i z pewnością nie ostatnie! O poprzednich nagrodach mogliście przeczytać więcej na blogach zwyciężczyń :)



Tym razem w rozdaniu pojawił się t-shirt na krótki rękaw z francuskim napisem (do których uwielbienie przedstawiłam wam w ostatniej stylizacji)w rozmiarze M (ale świetnie będzie leżeć też na S) oraz różowy lakier Essie w kolorze Boom Boom Room. Zestaw idealny na ciepłe wiosenne i letnie dni!

ZASADY WZIĘCIA UDZIAŁU W ROZDANIU:

1. Każdy uczestnik musi być obserwatorem mojego bloga (sprawdzam! ;))
2. Każdy uczestnik musi polubić profil bloga na Facebooku (sprawdzam! ;))
3. Najważniejsze - zostać stałym czytelnikiem! :)

Aby zgłosić się do rozdania należy podać w komentarzu pod tą notką swój adres e-mail do kontaktu i przynajmniej imię lub login, pod którym obserwujecie i lubicie na Facebooku bloga.
Wybiorę jedną osobę, która otrzyma poniższy zestaw. Wyniki pojawią się 1 czerwca (do tego czasu możecie przesyłać zgłoszenia) i tego dnia skontaktuję się ze zwycięzcą :)
Jeśli wybrana osoba nie odezwie się w ciągu tygodnia, wybiorę inną osobę.

POWODZENIA! :)





W ROZDANIU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ TYLKO OSOBY MIESZKAJĄCE NA TERENIE POLSKI!

  • Share:

You Might Also Like

61 komentarze

  1. Fantastic post!! I love the T-shirt, is so cute
    Great job!
    If you like fashion reviews i encourage you to join my blog; i'll do the same with u
    http://runwaycode.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Obserwuję i lubię jako: Pola Parol

    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. gotowe

    http://niezwykleproste.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great giveaway! congrats on 1000 followers x

    Http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotowe :)

    Obserwuję i lubię jako: Martyna Cysewska
    Mail: martysiuuu@gmail.com

    Śliczne te nagrody *o*
    http://m-artyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysł na post :) Koszulka jest mega!! :) http://kolibeereek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Baska.dz@wp.pl
    Obserwuję jako: Rose Dzy
    Lubię na Facebook'u jako Basia Dz..
    Czytelniczką Twojego bloga jestem już od dawna i na pewno na długo z Tobą zostanę :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gotowe :)
    Obserwuję jako :Aleksandra Szal
    e-mail: aleksandra.szal2001@gmail.com
    Dopiero teraz zaobserwowałam i odwiedziłam Twojego bloga, ale z pewnością będę tu zaglądać systematycznie :)
    Serdecznie pozdrawiam i wszystkim życzę szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gotowe!
    Wiktorkowawiktorka.blogspot.com
    Na Facebooku Wiktoria Repeć
    A na blogu Wiktoria Woźniak-Repeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post! congrats for the 1000 followers!

    Jordina ♡
    —> Fashion Blog: THE SILVER FELINE

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny pomysł na taki konkurs!
    Obserwuję jako Lusiaa, a polubiłam jako Aleksandra Szlasa

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tylku obserwujących i aż tych 2 lat na blogu
    zapraszam http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję liczby obserwujących i wytrwania 2 lat z blogiem ;) Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! To bardzo miłe, gdy ludzie doceniają pracę jaką wkłada się w prowadzenie bloga.:) i również gratuluję wytrwałości.:) życzę dalszych sukcesów!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gotowe :)

    Obserwuję i lubię jako Aggi eN :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GOTOWE :)

    Obserwuje jako OLa..
    mail: lola.ola 2000@gmail.com
    facebook: Ola Melka

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję prawie 1000 obserwatorów! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :)

    Facebook: Justyna Czerwonka
    Mój blog: http://jeyjuliet.blogspot.com/
    E-mail: justynaczerwonka4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. super konkurs, ale nie mój kolor lakieru więc powodzenia wszystkim :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszę że udało ci się osiągnąć tą liczbę, na pewno zdobędziesz jeszcze większą <3
    Super pomysł z tego konkursu a nagrody zachwycające;)
    mój e-mail do kontaktu: martysia322@interia.pl
    Lubie na fb jako: Martha Baranowska
    Obserwuje na blogu jako: Marcia B (albo Martha nie wiem jak się u cb zapisuje bo zmieniałam nazwe ostatnio)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :*
    całuski *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful post dear!!! Amazing blog! This is my new blog post http://blondelafemme.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gotowe :)
    weronikaradon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i lubię na fb jako: Karolina Perz
    Mój e-mail: karolinaperz9@gmail.com

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor lakieru *.*
    Życzę wszystkim powodzenia!
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna koszulka i piękny kolor lakieru !
    Oczywiście biorę udział w konkursie.
    Obserwuję i lunię jako:Ania Smutek.
    E-mail:gabsyrenka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna koszulka do rozdania, nie bioręudziału bo nie mam szczęścia w tego typu konkursach/rozdaniach. Blog świetny i mam nadzieje że ze swoim wytrwam 2 lata :) narazie zaczełam od lutego tego roku. Zobaczymy jak będzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział ;) Koszulka jest świetna i brawo, niewiele osób ma siły i chęci by tak długo prowadzić bloga, trzymaj tak dalej ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 22maja 2015 12:43
    Biorę udział :))
    http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Na facebooku Ania Piasecka, tu obserwuję z tego konta :)
    Biorę udział ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję :)

    http://kn-fashionlovers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia. Nie biorę udziału, ponieważ ja uwielbiam za duże koszulki! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje tylu obserwacji
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję tylu obserwatorów ^^
    Nie biorę udziału, przy okazji pewnie te rzeczy byłyby ma mnie za duże.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.
    ksiega-demonow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gotowe! ♥
    Obserwuję bloga jako: Lusia
    Lubię fanpage jako: Julita Sudrawska
    Jestem stałym czytelnikiem od dawna :)
    e-mail: lusiablog@wp.pl

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  36. Gotowe! ♥
    Obserwuje bloga jako: Gabrysia Zając
    Lubię fanpage jako: Gabrysia Zając
    Jestem stałym czytelnikiem już od.... 3 miesięcy
    e-mail: xgabi.bloog@gmail.com

    Powodzenia wszystkim ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję tylu obserwatorów! <3
    Obserwuję jako Rilsee
    Lubię fp jako Milena Ł.
    lukasiak6@gmail.com

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję 1000 obserwatorów. Gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne nagrody w rozdaniu :) Gratulacje 1000 obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tylu obserwatorów! Życzę dalszych sukcesów :)
    Oj to prawda! Zestaw idealny na letnie dni...
    Obserwuję bloga jako: by Sylwia
    Polubiłam Facebooka jako: Sylwia Sylwia
    Mój e-mail: by-sylwia@wp.pl

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny komplet, u mnie sprawdzi się na 1000000% Zestaw idealny na ciepłe dni, do tego tylko spódniczka pod lakierek!
    Obserwuję jako Olgu Sia
    Fb jako Olga St...
    E-mail marzycieleczka1@wp.pl

    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnio czaiłam się na tę koszulkę, ale w portfelu brakowało $$ :D :(
    Obserwuję i lubię jako Eliza Zganiacz (Oshina)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Malwina Julia, a polubiłam fp jako Malwina Julia Cz. :)
    mój e-mail to juliajuliepytania@gmail.com :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny lakier i śliczna koszuleczka! Uwielbiam takie motywy ♥

    Biorę udział w konkursie:
    Zaobserwowałam bloga i polubiłam FanPage jako: Michasia Marut
    Email: michasiansd@interia.pl
    Powodzenia wszystkim! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej! Nagrody są genialne :) lakier z essie jeszcze w tak słodkim kolorze to spełnienie moich marzeń :P
    Oczywiście biorę udział!!
    Obserwuje bloga jako Weronika
    Lubię FP jako Weronika Bie... (Mam długie nazwisko)
    E-mail : wero0304@onet.pl

    Nie mogę doczekać się wyników :)
    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje i gotowe !
    Lubię na fp jako Klaudia Kłosowska
    E-mail : klaudia10209@wp.pl
    http://claudiablog-welcometomyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako Pani Lecter, lubię jako Agata Nalborska
    agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam
    obserwuję na blogu jako Anna El
    i lubi na FB jako Anna Maria Legutko
    i zostaję stałym czytelnikiem :)
    mail: anna8405@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Gotowe,
    obserwuję jako Sofia Cecylia Gutkowska

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulujemy ! :)
    Świetny blog !
    Zapraszamy do nas :)
    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję i lubię jako: Patrycja Malinowska

    Zapraszam! :)
    http://maalinowamamba.blogspot.com/2015/05/5-moich-najwiekszych-marzen.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję obserwacji !! Widać, że zasłużyłaś !! Polubiłam fan page jak Joasia, obserwuję Twojego bloga, i z wielką chęcią staję się Twoją czytelniczką !!
    E-mail : asia.wegrzyn@op.pl
    Zapraszam Cię też na bloga !! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluje tylu obserwacji i życzę żeby było ich jeszcze więcej:)
    Obserwuje i polubiłam jako Nicola Brychcy. Czytelniczką jestem i tak zostanie:)
    e-mail: nicola-brychcy@wp.pl
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. już gotowe:)
    email : click.00@wp.pl

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  55. motylek297@poczta.fm
    Facebook- Jagoda Sumera
    Blog- motylek297


    http://najlepiejzprzyjacielem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. nie mieszkam w Polsce wiec życzę powodzenia całej reszcie ! :)

    OdpowiedzUsuń