Insect Print Shirt

08:27

Uwielbiam spacery po deszczu! Powietrze jest wtedy rześkie i można odetchnąć od nieustających upałów... Właśnie na taki spacer wybrałam się wczoraj, czego efektem jest dzisiejsza notka ;)

Uwielbiam oryginalne printy i ostatnio postanowiłam zaopatrzyć się w nową koszulę. Mimo, że nie cierpię wszelkich owadów, to jednak padło na koszulę właśnie z tym motywem. Jest niesamowita i bardzo lekka! Oprócz nowej koszuli w mojej szafie znalazł się także nowy kapelusz oraz niezwykle modny w tym sezonie wianek - kojarzony głównie w z festiwalowymi stylizacjami w stylu boho. Ja jednak znalazłam inne połączenie i w zupełnie innym stylu. Wianek świetnie sprawdził się jako element dekoracji kapelusza oraz jako osobny dodatek! Dwie możliwości i obie sprawdziły się świetnie :)










koszula/shirt - KLIK
spodnie/trousers - House
buty/shoes - Deezee
torba/bag - Charity Shop (UK)
kapelusz/hat - KLIK
wianek/wreath - KLIK
pierścionki/rings - H&M, House, Pull&Bear
_______________________________
SPRZEDAJĘ KAPELUSZE I UBRANIA ZE SWOICH POPRZEDNICH STYLIZACJI!
ZAPRASZAM TUTAJ :)

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Your top is SO cute! I've always loved insects :)

    Anyway, this is such an adorable outfit. I love everything from your hat to your boots.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam spacery po deszczu :)
    Masz bardzo ładny kolor włosów, wianeczek również super :)
    Kiedyś chciałam sobie kupić te buty, ale czytałam że bardzo obcierają...a Ciebie obtarły? Wygodne są?:)
    Będę wdzięczna jak odpowiesz pod moim wpisem w komentarzu na pytanie :)

    Mam w obserwowanych, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. you look great! :) Love this shirt!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna jest ta koszula :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham świat po deszczu :) Wyglądasz ślicznie, masz bardzo ciekawą urodę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula :D
    Też uwielbiam powietrze po deszczu :)
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! :) Pozdrawiam :*

    Blog Mel ->KLIK Zapraszam do zaobserwowania bloga aby być na bieżąco z nowymi postami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula jest genialna ;) pięknie wyglądasz w tej stylizacji, wielki plus za kapelusz ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek, włosy, spodnie, koszula... jak cudownie! Też chciałabym czasami tak wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny look!! Naprawdę super!
    Czy masz kolczyka w nosie? Bo na jednym zdjęciu tak wygląda, jakbyś miała ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee :D Mam dosyć sporego pieprzyka koło nosa więc może się tak wydawać :) Kolczyki jak na razie tylko w uszach! :)

      Usuń
  12. Najbardziej z całej stylizacja podoba mi koszu;la :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spacery po deszczu są naprawdę bardzo przyjemne, szczególnie po tylu dniach upałów. Jest takie rześkie powietrze, naprawdę spoko:) Co do stylizacji to naprawdę pomysłowa, wianek zawsze kojarzył mi się z sukienkami i balerinkami, ale ty pokazałaś zupełnie inny styl. A swoją drogą te kolory mega do ciebie pasują, piękne fotki!<3
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!;*
    manniaabloog.blogspot.com ---> Zajrzyj, jak masz czas:) Jeżeli mój blog co się spodoba,zaobserwuj, każdy nowy czytelnik wywołuje ogroomny uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez kapelusza, stylizacja nie byłaby tak efektowna jak z ;)
    Wyglądasz ślicznie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. też nie lubie owadów, ale koszula mi się bardzo podoba:)

    Zapraszam do nas:)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny wianuszek, fajnie wygląda z tym kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look, you look sensational :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udana stylizacja! + świetny kolor włosów. :)

    http://blackhairdryer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. You look good, girl. Great shirt! :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Spacery po deszczu są świetne. Cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany, przy moim nie lubieniu motyli i biedronek.. zdecydowanie nie dla mnie ;)

    Zdrowotnieiradosnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo te buty masz nawet ciekawe! ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very cute look !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  24. Koszula jest super.Uwielbiam takie kapelusze :D.
    Pozdrawiam!
    magda.sara

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszula jest Świetna!!
    Może wspólna oberwacja ?
    Ja już oberwuję , liczę na uczciwy rewanż :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I LOVE your hair so much! and those shoes are perfect, the whole outfit is lovely :)

    ♡♡SleepyHeaven♡♡

    OdpowiedzUsuń
  27. you are so beautiful :) great look

    Bjinhos Sandra Color-s

    OdpowiedzUsuń
  28. Just came across your blog and i'm in love! Mind checking mine out, and maybe follow?

    -Michelle xx

    __
    instagram: @pastellights (www.instagram.com/pastellights)
    website: www.pastellightsblog.com
    bloglovin’: https://www.bloglovin.com/blogs/pastel-lights-blog-13481493

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your top. It has cute prints. I want to find my own insect print shirt. You hat with florals is adorable too <3 Love this look!

    Have a nice day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Love ur shirt n the whole look
    Keep rocking gal

    LBD

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zbytnio nie lubię tego typu spacerów. :P Jest mi bardzo zimno, brr. :) Świetne zdjęcia! ^^
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  34. I love this print!!!
    Have a stress free week doll!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczny kolor włosów!;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look!

    kiss
    food&emotions
    http://fefoodemotions.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz, podoba mi się twój styl, buty najlepsze <3!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Spacery po deszczu są super! Śliczny kapelusz :)
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna koszula i świetny patent z ozdobieniem kapelusza.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. The combination of hat and rose wreath is amazing! And the shirt is really nice. :)
    Love your haircolor!
    KattyLife

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe