White Blazer

By Elwira Charmuszko - 04:58

Biała marynarka to zakup, który już od dawna chodził mi po głowie. Niestety wszystkie marynarki, które spotykałam w sklepach albo miały kosmiczne ceny, albo były za duże lub za małe... Swoją idealną znalazłam w jednym ze sklepów internetowych i okazała się być idealnym zakupem! Dlaczego akurat biała? Biała marynarka to odskocznia od tradycyjnego "galowego mundurka", który zakładamy na ważne okoliczności. O wiele lepiej od czarnej wpasowuje się w codzienne, casualowe stylizacje. Dobrze wygląda z czernią jak i z jeansem czy wszelkimi printami. W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z ciemnoszarymi spodniami, garniturowymi mokasynami, zwyczajnym t-shirtem z nadrukiem i oryginalną kopertówką z motywem dolara. Stylizacja codzienna, ale nie krępowałabym ubrać się tak np. na rozmowę kwalifikacyjną czy ważne spotkanie! :)








marynarka/blazer - KLIK
t-shirt - House
spodnie/trousers - Marks&Spencer
buty/shoes - Zara
bransoletka/bracelet - Nee Jolie
kopertówka/clutch - no name

____________________________________ 
SPRZEDAJĘ NOWE I UŻYWANE UBRANIA Z MOICH STYLIZACJI ORAZ PODRĘCZNIKI I REPETYTORIA DO MATURY :)
ZAPRASZAM TUTAJ!

  • Share:

You Might Also Like

49 komentarze

  1. Cudowna kopertówka,super że dołączyłaś ją do tej dość prostej stylizacji.Wszystko świetnie razem wygląda :D
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą marynarkę i jest naprawdę świetna :) podobają mi się buciki :)

    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka ma świetny krój, kolor i wygląda na prawde elegancko.
    Kopertówka którą dodałaś uzupełniła całą stylizację ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania rzeczy ze sklepu Dresslink ;) ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No błagam.... genialna torebka!

    Buziaki
    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this monochrome look..especially your shoes!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zarąbista kopertówka! :)

    www.littlecupofart.pl - moda, kultura, ilustracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja jedyna marynarka to różowa, ale białą również z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam marynarki i mam ich całkiem sporo. Generalnie można je nosić na wiele sposobów i pasują prawie do wszystkiego :) Piękny ten Twój zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  10. Im such a big fan of blazers, and I have a very similar one. It is so flattering on you :)

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne buty :) super ta marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś i masz świetne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oryginalnie jesteś ubrana ! a ta torebka ... chcę taką :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, jednak moją uwagę najbardziej skupia marynarka! Jest piękna :)

    Pozdrawiam.
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała marynarka niestety nie pasuje każdemu... biel jak to biel trochę pogrubia. Ale u Ciebie wygląda genialnie! I pięknie pasuje do Twojego koloru włosów:) biel jest dla Ciebie, na pewni :)

    wpadnij do nas - naszamarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! Mam tylko jedno zastrzeżenie... Tekst początkowy czyta się z lekkim niesmakiem przez liczne powtórzenia. W połowie musiałam skończyć. Zmieniłabyś ten minus? :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie
    obs/obs? http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Do twarzy Ci w białym a marynarka piękna! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Także niedawno udało mi się kupić cudowną, białą marynarkę! Moim zdaniem jest to niezbędnik w damskiej garderobie. W outficie wyglądasz niesamowicie, te buty prezentują się genialnie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna stylizacja i zdjęcia, bardzo mi się podoba:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice blazer, and the shoes are very trendy!

    besos,
    M
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna marynarka:) Ogólnie masz fenomenalny kolor włosów.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie prezentujesz się w tej stylizacji! :)
    Ta kopertówka jest przeurocza ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie ci w bialym kolorku.kopertowka dopelnia cala stylizacja za co ogromny plus.
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna stylizacja :)
    Kliknęłam w link od marynarki!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny outfit.
    Żakiet i kopertówka wyglądają świetnie :)
    Masz prześliczne włosy, bardzo ładnie wyglądasz :*
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam oczywiście w link do żakieciku :)

      Usuń
  29. love your blazer ! i follow you on GFC ! looking forward to new post :) !xx

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look ! :)
    piękny kolor włosów :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zdjecia i stylizacja, obserwuje i licze na to samo. pozdrawiam:)
    www.muffinpeach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. You look amazing!
    I am in love with your shoes :)
    xoxo
    http://maariemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja :3 Buty są cudowne :)
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. So pretty!

    http://mysecretshopping.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. That's such a beautiful combination dear! Really love your blazer :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  36. Według mnie faktycznie pasuje na co dzień jak i na ważniejsze wyjścia :) Genialna kopertówka! Zdradzisz gdzie ją kupiłaś ? :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. buty jakoś mnie nie przekonują, kopertówka ciekawa
    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super marynarka, ja niestety wyglądam w takich tragicznie:)
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post! I love white blazers =)

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  40. The clutch and the shoes are pure love!

    Tons of love and thank you for visiting my blog!

    Walk a million miles

    Instagram

    Facebook

    OdpowiedzUsuń