Backless Blouse

03:32

Ubrania z odkrytymi plecami to coś co zdecydowanie nie gości w mojej szafie. Powód? Są mało uniwersalne, nie założymy ich np. do szkoły czy do pracy. Jednak jak wiadomo, przydaje się też mieć przynajmniej jedną sztukę niecodziennej odzieży! Do dzisiejszej stylizacji wybrałam białą koszulową bluzkę zdobioną cekinowymi wzorkami. Połączyłam ją z jeansami i niskimi szpilkami z metalicznymi czubkami. Zestaw świetnie sprawdzi się np. na imprezę! Wieczory i noce są już coraz chłodniejsze, więc pomału zaczęłam wyposażać swoją szafę w ubrania na jesień. Jednym moich ostatnich zakupów jest pastelowy płaszczyk w odcieniu pudrowego różu. Jest milusi w dotyku i bardzo wygodny, z pewnością będzie moim ulubieńcem na nadchodzący sezon ;)












płaszcz/coat - KLIK
bluzka/blouse - KLIK
spodnie/trousers - Topshop
buty/shoes - no name

You Might Also Like

34 komentarze

  1. bardzo ładna ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne szpilki,chodź osobiście gustuje w nieco wyższych :)
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również o wiele bardziej podobają się wyższe, ale w wyższych bym nie uszła! :D

      Usuń
  3. a mi się bardzo buciki podobają! :)

    Zaobserwuj mnie, a odwdzięczę się tym samym i kilkoma komentarzami! 👌 http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ! A te buty <3
    Zapraszam do siebie bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely outfit dear :-) xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/08/batman.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor włosów!
    W zaproponowanej przez ciebie stylizacji najbardziej przypadła mi do gustu bluzka odsłaniająca plecy :)
    Pozdrowionka :)
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam mało ubrań z odkrytymi plecami. Fajnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tył bluzki cudo <3
    ________________________
    fashion,makeup i ?
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta bluzka :) zaczęłam obserwować :)
    mój blog: klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super płaszczyk http://darka-blogg.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. very cute look !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :) http://of-girls1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja należę do tego grona osób, bo ubrałaby taki sweterek na uczelnię - do tego ołówkowa spódnica i podobne buciki i voila.. Mamy elegancki zestaw.:)
    Twój pomysł na wieczorny outfit również mi się spodobał - delikatny a jednak z pazurem!:)

    Pozdrawiam!
    www.cosnatics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja, linki poklikane :)

    Mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny masz płaszczyk, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za tego typu bluzkami, ale na Tobie prezentuje się ona świetnie! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jedną bluzkę z odkrytymi plecami ale jakoś nie pałam miłością aż tak do takich bluzek. Tą którą masz na sobie mi się podoba i dobrze w niej wyglądasz :)
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem czy czuje sie dobrze z odkrytymi pleacami, ale masz racje, nie raz warto mieć ;-) i fajne butki! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio w sklepach widziałam wiele bluzek z odkrytymi plecami, jednak nie skusiłam się na żadną bo cały czas mi zimno nawet w lecie :) Bardzo ładnie wyglądasz
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta bluzka z odkrytymi plecami *o* Cała stylizacja również świetna!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo prosty zestaw, a jaki efektowny. Strasznie podoba mi się płaszczyk i buty. :)
    Cudowny kolor włosów.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny ten plaszczyk, mam ostatnio bzika nu punkcie pudrowego różu:D

    Obserwuje, Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja! Uwielbiam pastele :)

      Usuń
    2. Tak jak ja! Uwielbiam pastele :)

      Usuń
  24. Perfect coat and I like your hair!!
    Greetings.



    NEW OUTFIT IN MY FASHION BLOG!! http://www.diamondconestilopropio.com/2015/08/im-back.html

    OdpowiedzUsuń
  25. nice sweater!!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  26. Ala masz śliczne włosy, no i kolor płaszcza :D Świetnie wyglądasz
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiałam się nad zamówieniem tej bluzki :) Śliczny płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna bluzeczka, szczególnie spodobało mi się to wycięcie na plecach ;)
    Ten płaszczyk kolorystycznie bardzo do tego pasuje ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny płaszczyk, jak i bluzeczka :) Bardzo lubię takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe