,

Kailas Natural Ayurvedic Cream Review

03:43

Dziś przychodzę do was z recenzją maści na problemy skórne, którą niedawno otrzymałam, a mianowicie jest to krem/maść Kailas firmy Ayurvedik. Dlaczego wybrałam akurat ten produkt? Jak już pewnie wiecie, uwielbiam kosmetyki naturalne i staram się je wprowadzać w każdą strefę pielęgnacji. Czy jest to ciało, czy włosy - staram się stawiać na naturę. Czy krem faktycznie okazał się hitem? Zapraszam do lektury! :)


Przyznam się, że nie mam zbyt dużych problemów skórnych. Jednym z bardziej uciążliwych jest typowy dla mojego wieku trądzik, który pojawia się u mnie głównie na czole i w niewielkiej ilości na brodzie. Nie używam podkładów, pudrów i innych "ulepszaczy", dlatego ważna jest dla mnie czysta cera. Z pewnością nie raz słyszeliście słowa "ajurweda", "ajurwedyjski" i przyznacie, że brzmi dosyć tajemniczo ;) Pod tymi hasłami kryje się jeden z najstarszych systemów medycyny. Wywodzi się z Indii i zalicza się do typu medycyny niekonwencjonalnej. Dawniej stosowałam też ajurwedyjską maskę do włosów, która sprawdzała się u mnie bardzo dobrze, dlatego postanowiłam dać szansę kolejnemu kosmetykowi zalicząjącemu się do tej grupy :)

Krem stosowałam ok. 2 tygodnie, jak już mówiłam, na trądzik oraz na suchą skórę łokci i oparzenie (po zetknięciu z nagrzanym do wysokiej temperatury urządzeniem). Producent zaleca stosować krem 2-3 razy dziennie, starałam się stosować go 3 razy, jednak czasami z różnych przyczyn udało mi się nałożyć go tylko 2 razy ;)
Z trądzikiem poradził sobie bardzo fajnie. Wypryski stały się mniej widoczne, wyraźnie znikły. Niestety nie sprawdził się w przypadku nakładania go na brodę. Nieco ją podrażnił i zaczęła dosyć intensywnie swędzieć, a skóra zrobiła się nieco dziwna, "szorstka" w dotyku. Musiałam odstawić krem ze stosowania na brodę po kilku dniach, jednak na czole (na którym najbardziej mi zależało) nie pojawiły mi się żadne niepożądane efekty.
Z przyczyn oczywistych większość z nas na problemy z suchą skórą w okolicach łokci. Aby sprawdzić działanie kremu postanowiłam smarować tylko jednego łokcia. Po kilku dniach skóra stała się wyraźnie gładsza i milsza w dotyku(z pewnością dzięki działaniu licznych olejków zawartych w kremie).
Zastosowałam go również na oparzenie, a dokładnie na niewielki bąbel. Krem nałożyłam przed snem. Rano został już tylko niewielki ślad po oparzeniu, obyło się bez bólu i problemów z dotykaniem tego miejsca, co bardzo mnie usatysfakcjonowało :)




Jestem zadowolona z kremu, posiadam opakowanie 20g (dostępne również 8g) i przez okres testowania (razem z mamą) zużyłam ok. 1/4 tubki. Jest bardzo wydajny, ma konsystencję gęstej pasty w kolorze ecru, która nieco zmienia swoją konsystencję po rozsmarowaniu i kolorystycznie zlewa się ze skórą. Wystarczy nam nałożyć jego niewielką ilość.

KREM MOŻNA ZAKUPIĆ TUTAJ
ZAPRASZAM! :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. a wiesz może jak radzi sobie z przebarwieniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam, ale patrząc na skład myślę, że powinien sobie z nimi poradzić :)

      Usuń
    2. będę musiała spróbować. chociaż szczerze to boję się, bo ja z tą buzią to mam naprawdę 'zabawnie'..

      Usuń
  2. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. CIese sie, ze w jakis sposob Ci pomogl ;) takie kremy sa potrzebne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się ostatnio nad jego zakupem, bo też przeczytałam na jakimś blogu polecającą recenzję, więc teraz już chyba trzeba spróbować. Ciekawe jak działa na dość tłustą cerę.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problemy z trądzikiem i nic na niego nie działa. Na pewno spróbuję tej maści!
    Wpadaj do mnie http://spojrzoczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam ja :) musze poszukać jak skończę ten krem!

      Usuń
    2. Nie słyszałam ja :) musze poszukać jak skończę ten krem!

      Usuń
  7. Na mój trądzik mam maść, która mi pomaga. Choć w ostatnim czasie przy lekarstwach trądzik troszkę mi się zaostrzył i troszkę słabiej pomaga mi maść. Możliwe, że skuszę się na ten produkt.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi sweetie! Thanks for your visit and comment. :)
    I loved your blog, so I´m already following it.
    Have a nice Sunday! ♥

    http://lovingmypinkbubble.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive