Sweater Weather

12:17

Na początku notki chciałam przeprosić za długą nieobecność na blogu, która jak pewnie się domyślacie, spowodowana była masą nauki na studiach ;) Udało mi się znaleźć chwilę czasu na nowy post i przygotowałam dla was stylizację z uroczym swetrem z serduszkami na rękawach. Połączyłam go z burgundową spódnicą oraz bardzo modnymi w tym sezonie lakierowanymi mokasynami, dzięki czemu otrzymałam nieco elegancki jesienny look :)








sweter/sweater - KLIK 
spódnica/skirt - Handmade
buty/shoes - F&F
torebka/bag - Sinsay
pierścionki/rings - Tally Weijl

You Might Also Like

22 komentarze

  1. słodkie buciki:)

    __________________
    perfect trench
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny sweter!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiękne włosy!
    super zdjęcia!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny outfit
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Świetny blog ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. great look! Love the skater skirt and the shoes!

    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne zdjęcia!:) Ty również ;)
    Pozdrawiam
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ;)
    Śliczny kolor spódniczki ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spódnica :D Powodzenia na studiach moja droga :*

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia kochana! <3
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo mi się podoba Twój zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jak najbardziej trafiona, prosta i dziewczęca. Po wejściu na bloga zrwociłam uwage na nagłowek - naprawde piękne. Jednak to co najbardziej intryguje mnie w tym blogu to twoje włosy, są piękne! dodają charateru każdemu strojomi, i naprawde swietnie się prezentują! dark-face-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze prezentujesz się przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe