Easter Giveaway

By Elwira Charmuszko - 10:26

Wielkanoc już wkrótce! Z tej okazji przygotowałam dla was małe rozdanie. Tym razem kosmetycznie, ale mam nadzieję, że tym skromnym prezentem trafię w gust wielu z was! :)


Tym razem gratka dla fanek makijażu - paletka błyszczyków włoskiej marki PUPA z ich kultowej kolekcji paletek PUPA Cat!
Wewnątrz małego kartonika znajdziecie uroczą paletkę z trzema błyszczykami w różnych odcieniach. Pachną nieziemsko i mam nadzieję, że również tak samo sprawdzą się w kosmetyczce zwyciężczyni ;)




Zasady wzięcia udziału są takie jak w poprzednich rozdaniach:

1. Zostań obserwatorem mojego bloga (oczywiście na dłużej! :))
2. Polub fanpage mojego bloga na Facebooku (KLIK)
3. W komentarzu zostaw swój e-mail do kontaktu oraz nick pod którym obserwujesz mojego bloga i swoje imię (w celu weryfikacji polubienia na Facebooku)


Wyniki ogłoszę 1 kwietnia i tego dnia skontaktuję się z wybraną przeze mnie osobą :)  Ma ona 7 dni na odpowiedź mailowo, jeśli się nie zgłosi, po tym czasie wybiorę kolejną osobę.
W rozdaniu mogą wziąć udział tylko osoby mieszkające na terenie Polski!


Życzę wam Wesołych Świąt kochani i zachęcam do zapraszania do wzięcia udziału w rozdaniu również znajomych! :)

  • Share:

You Might Also Like

39 komentarze

  1. kulkaa99@gmail.com
    Na blogu obserwuję jako: Kuluś :3
    Moje imię: Patrycja 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, obserwuje bloga jako Kamila Wozniak, kamilawozniak222@wp.pl

      Usuń
  2. 2010_gryf@wp.pl
    Obserwuję jako Gabriela Kozubska
    Tak samo nazywam się na facebooku tylko w odwrotnej kolejności!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/03/viva-glam-ariana-deep-dark-plum-review.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog: Klaudia Lechowska
    Fb: Klaudia Lechowska
    e-Mail: klaudiale3@gmail.com
    Urocze opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. yourinspiration77@gmail.com
    Obserwuję bloga jako: Your Inspiration
    Polubiłam fanpage jako: Nicole H.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako Hannah April
    Aprilenxx@Gmail.com
    Ania H
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jacie muszę to mieć haha, świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : limonade_alice (Alicja Siemieniecka)
    Email: blog.alicebeauty@gmail.com
    Fb: Alicja
    Wesołych świąt :>

    OdpowiedzUsuń
  8. recons@onet.pl
    blog: Magdalena Parlej
    fb: Magdalena
    Smacznego jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu proszę ześlij tę kocią paletkę do mnie.
    Amen.
    dzo.friend@gmail.com
    Obserwuję jako dzowit, Polubiłam jako Jowita.
    Ps gdzie kupiłaś tę paletkę, czy ją dostałaś? Nie widziałam kosmetyków z Pupy w Pl i zawsze prosiłam mame, żeby przywoziła mi z Włoch, mają świetne szminki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama Kubusia karolina@mamakubusia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Hymm mieszkam na terenie polki, lubię Cię na fejsie jako Au Relia, a tu obserwuje z dwóch kont ( wiesz w razie gdybym do jednego z nich nie miała dostępu i aby być na bieżąco ) jako Aurelia Ch. i Aurelia Ch ( cóż za spektakularna różnica) :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/wielkanoc-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny miał ktoś pomysł ze zrobieniem takiej paletki!
    Wygląda uroczo, i przykuwa uwagę, aż chce się ją trzymać w toaletce ♥
    Powodzenia wszystkim którzy startują w rozdaniu!
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam na imię Oliwia, obserwuje pod nazwą Ol photoo i z pewnością zostanę na dłużej ! :*
    Kontakt : olphotoo@gmail.com
    Również prowadzę bloga , wiec recenzja w 100% by się pojawiła :)
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł na rozdanie!!
    Obserwuję bloga pod nickiem- Divine Daria
    Polubiłam fanpage jako: Daria Gaik
    Email: gaikdar@wp.pl

    Życzę wszystkim wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mail: chmielovaa@gmail.com
    Obserwuje jako Paulina Chmiel (Chmielova)
    Lubię fanpage jako Paulina Chmiel :)

    Życzę każdemu wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)
    http://ksiezniczkazmarzeniami.blox.pl/html/1310721.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety mam już ten Lip kit , ale życzę wszystkim powodzenia :)
    Zapraszam do siebie : www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako : Golden Girl
    Polubiłam na fb jako : Klaudia Żurawska
    Email : GgoldenGgirl@gmail.com

    Życzę wszystkim powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie słodkie opakowanie! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful post! So nice :D

    My EASTER post here---> http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  21. daria.skubis@gmail.com
    Obserwuję jako Daria Skubis na blogu i na fanpage'u :)
    Wesołych i spokojnych świąt!
    Spadłaby mi ta pupa z nieba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ładne rzeczy ukrywają sie za taka nazwa tej marki :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę wszystkim powodzenia :) Śmieszna nazwa marki ale rzeczy wspaniałe. Serdecznie zapraszam do mnie.
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prezentuje się świetnie :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Monika, monikamichalik@interia.pl , Monika Michalik
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję Twojego bloga i profil na facebooku: Natalia Słowińska!
    E-mail: natalia_slowinska98@interia.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Już od dawna obserwuję i lubię;) (jako Ania Smutek ;)
    Pozdrawiam!
    gabsyrenka@interia.pl
    zubzrycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory urocze jak opakowanie,muszą pięknie pachnieć ;)
    E-mail: mart-fajna@o2.pl
    Obserwuje bloga jako Panna Marta
    Na Fb lubie jako Marta Paterska

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł z tym rozdaniem, fajna nagroda! :)
    E-mail: smerfook@gmail.com
    Obserwuję jako: Go Sia
    Moje imię: Gosia

    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna nagroda! Powodzonka wszystkim :)
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje jako: W pogoni za ideałem
    e-mail: idz_pocwiczyc@poczta.fm
    Lubię jako: W pogoni za ideałem (strona)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Truskawkowy Świat
    Lubię jako Małgorzata Walczak
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. powodzenia wszystkim, urocze opakowanko <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń