Grey Turtleneck

By Elwira Charmuszko - 10:10

W mojej szafie mam niewielką ilość golfów, jednak świetnie sprawdzają się one zarówno na zimowe jak i wczesnowiosenne dni. Ostatnio zdecydowałam się na zakup szarego, luźnego golfu z przewiewnego materiału, który nie grzeje za mocno ale jednocześnie jest ciepły. Połączyłam go z ciemnymi jeansami i bordowymi glanami, a całość uzupełniłam złotym plecakiem. A Wy, co sądzicie o golfach? Macie je w swoich szafach? ;)









golf/turtleneck - KLIK
spodnie/trousers - H&M
buty/shoes - Vagabond
plecak/backpack - Sinsay by Margaret
pierścionek/ring - House
okulary/sunglasses - Dresslink
szalik/scarf - KLIK

  • Share:

You Might Also Like

33 komentarze

  1. Mnie zaś okulary wpadły w oko. Ach ten okuloroholizm :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your hair! very beautiful.
    Kisses
    elisaumarapariganormal.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam golfy. Podoba mi się baaaardzo. Szalik też super!

    OdpowiedzUsuń
  4. You look lovely !

    Sara,
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to zestawiłaś! Ja mam wstręt do golfów z dzieciństwa :D ale coraz więcej fasonów mi się podoba, więc może powinnam zaopatrzyć się w jakiś :)

    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)
    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, you are pretty :)

    New post on my blog -----> littleboxofahappiness.blogspot.rs <-----

    OdpowiedzUsuń
  8. Golfy są niesamowite! Uwielbiam je nosić zwłaszcza w szkole kiedy jest mi bardzo zimno. :) Masz naprawdę świetne stylizacje. ^^
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gotta love turtlenecks for winter :D
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos! Your outfit looks lovely!

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz w tej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia i świetna stylizacja :)

    Zapraszam na nowy post oraz kolejne fotografie :)
    http://fotopola.blogspot.com/2016/03/w-nowym-tygodniu-kolejny-tydzien.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie najbardziej podoba sie Twoj ognisty kolor wlosow

    OdpowiedzUsuń
  14. tego typu golfy nie są w moim stylu, ale Ty fajnie w nim wyglądasz :) pewnie przez to, że masz zdecydowany kolor włosów :)
    www.sfavillare.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w tym roku bardzo polubiłam golfy! Potrafią bardzo fajnie wyglądać ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Golfy są bardzo dobre na zimowe dni, bardzo je wtedy lubię, choć bardziej preferuję męskie bluzy rozsuwane lub z kapturem z tych szerokich. Co do Ciebie to muszę przyznać, że jesteś śliczna i masz wspaniały wygląd bloga. Zapraszam do siebie :) http://thefashionandmyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie przepadam za tego typu ubraniami, ale Tobie bardzo ładnie w golfie. :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne masz kreski na oczach narysowane
    uwielbiam rude włoski
    poklikałam ci
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna stylizacja. :) Podobają mi się buty.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No ja jednak za golfami nie przepadam, bądź co bądź uważam, że do mnie nie pasują, lecz u Ciebie się świetnie prezentują :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny sweter! Uwielbiam golfy, są tak cudowne i idealne na chłodniejsze wieczory. Przywołują na myśl klimat kominka i gorącej czekolady! <3

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  22. UWIELBIAM Twój kolor włosów <3 pięknie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the sweater and scarf combo
    Perfect transition outfit in this weather, and so pretty!

    What Raj Wants

    OdpowiedzUsuń
  24. Adorei o outfit e as fotos ficaram mesmo giraaaas!

    http://sixmilesdeeper.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń