Long Trench Coat

08:24

Długie płaszczyki, które sięgają nam co najmniej do kolan są jednym z najmodniejszych elementów stylizacji tej wiosny. Królują szczególnie te w jasnych, pastelowych kolorach. W mojej szafie niedawno pojawił się właśnie taki model w kolorze beżowym. Jest on idealnym rozwiązaniem zarówno na wiosnę czy lato w mieście jak i w wietrzny letni dzień, ze względu na chłodny materiał, z którego jest wykonany. 
Oprócz płaszcza otrzymałam również od MadamLili piękne srebrne naszyjniki, które idealnie wkomponowały się w dzisiejszą stylizację - jeden z chmurką, a drugi z zamkniętym w kuli dmuchawcem. Szczególnie moje serce podbił ten z chmurką i sprawdza się świetnie w każdej codziennej stylizacji :)


W DALSZYM CIĄGU MOŻECIE BRAĆ UDZIAŁ W ŚWIĄTECZNYM ROZDANIU. ZAPRASZAM!

+ wybieracie się może na targi mody Polfash Bramee w Gdańsku, które odbędą się w ten weekend? ;) Ja będę, mam nadzieję, że chociaż kilku obserwatorów mojego bloga również się pojawi! :)












płaszcz/coat - KLIK
spodnie/trousers - Cropp
t-shirt - Reserved
buty/shoes - Bershka
okulary/sunglasses - Dresslink
kolczyki/earrings - no name
necklaces/naszyjniki - MadamLili (KLIK || KLIK)


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Śliczny jest ten płaszczyk
    pięknie wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ten twoj płaszczyk bardzo mnie zaciekawił
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udane połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo tak naszyjnik i płaszcz są super! :)
    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest rewelacyjny! Bardzo Ci w nim ładnie :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle - czarujesz! Płaszczyk jest zachwycający. <3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastycznie wyglądasz <3 cudowne buty,naszyjnik i płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny płaszczyk i genialna stylizacja, wszystko bardzo mi się podoba. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny trencz taki wiosenny bardzo ładnie w num wyglądasz kochana Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. love the trench coat:)
    kisses
    elisaumarapariganormal.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny płaszczyk, zazdroszczę! Jest idealny :) a ten naszyjnik mega uroczy!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Looks like a really nice piece for this season! Love how you styled it! Thanks for sharing this! xx

    clumsyagenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive