EcoBlik Sport - Tea Review

08:22

Ostatnio dotarła do mnie spora paczka, a w niej masa przepysznych kompozycji od EcoBlik ;)
Jestem miłośniczką herbat, dlatego możliwość przetestowania czegoś nowego jest dla mnie idealną opcją popołudniowego relaksu od nauki, ale także i przy nauce.
Szczególnie zainteresowała mnie seria EcoBlik Sport. Są to kompozycje ziół przygotowane z myślą o osobach, które prowadzą aktywny tryb życia. 


Obecnie bardzo dużo czasu spędzam poza domem, a co za tym idzie nie mam zbyt dużo czasu na suplementację czy solidnie dobieranie posiłków, aby zapewnić organizmowi potrzebne witaminy i minerały, dlatego pomocy szukam również w herbatach.

W każdym pudełku znajdziemy unikalną kompozycję ziół, które korzystnie wpływają na naszą cerę, włosy i ogólne samopoczucie. Znajdziemy tu m.in. pokrzywę, jasnotę białą, kwiaty czarnego bzu, kozieradka. 

Herbaty pakowane są po 20 saszetek. Za każdą z nich zapłacimy ok. 7-9zł.


Od EcoBlik otrzymałam również miniaturki organicznych herbat, które również mnie oczarowały! W każdej saszetce kompozycja idealnie połączonych ziół, które dają prawdziwą ucztę dla zmysłów ;) Polecam!


You Might Also Like

12 komentarze

  1. WOW !!! AMAZING <3
    http://mypersonalkloset.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kolorowe opakowania :)Nigdy nie słyszałam o tej herbacie, zresztą sama dopiero się przekonuję do wypicia jakiejkolwiek, bo jakoś za specjalnie nigdy nie przepadałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie musze takie coś mieć :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow wow! Those look super yummy! I love all tea ;)

    Loved your blog, let's follow each other? Let me know! Xoxo
    The-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  6. great post !!!

    Follow for Follow?


    Vildana,
    Little Obsessions

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe