Lace-Up Sweatshirt

By Elwira Charmuszko - 10:05

Dziś kolejna stylizacja w śnieżnym krajobrazie ;) Jakiś czas temu niezwykle modne stały się bluzy, sweterki i koszulki z wiązanym dekoltem (tzw. lace-up), ja w dalszym ciągu mam strasznego bzika na ich punkcie i całkiem niedawno sprawiłam sobie idealną, luźna bluzę w beżowym kolorze.
Świetnie sprawdzi się zarównią zimą do jeansów jak i na chłodniejsze letnie wieczory do szortów!
Przy okazji możecie zobaczyć efekt mojej ostatniej wizyty u fryzjera... ;)







bluza/sweatshirt - Romwe
spodnie/trousers - Zara
buty/shoes - Nike
torba/bag - Reserved
naszyjnik/necklace - Pull&Bear

  • Share:

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Śliczna stylizacja, sama jestem fanką takiego typu swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza jest extra !
    Podobny sweterek zamówiłam teraz na wyprzedaży w Zarze :) <3
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, wow, wow ;o Te zdjęcia skradły moje serce ! Naprawdę świetnie je obrobiłaś :) Do tego idealna stylizacja <3 Naprawdę mi się podoba :) Jedna z lepszych Twoich sesji :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta bluza, ja tez mam kilka bluzek tego typu ale chyba już mi się troszkę znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza prezentuje się na prawdę dobrze ! :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. youve changed your hair! love it! great sweater! I have a similar one in peach!
    Pam xo/ Pam Scalfi♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mi sie podobają właśnie te wiązania, ja swoj sweterek upolowałam w sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluza :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluza, uwielbiam takie wiązane bluzy. Ślicznie wyglądasz , zdjęcie cudo
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluza
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great look :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super bluza :) Marzy mi się zakup czegoś z takim wiązaniem z przodu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ta bluzeczka :) Ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza jest świetna! Przypadła mi do gustu, zwłaszcza w tym odcieniu, a włoski również niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń