Mexmo Cosmetics Review

By Elwira Charmuszko - 07:38

Witajcie w Nowym Roku! :) 
Dziś mam dla Was kolejną recenzję produktów, które otrzymałam podczas spotkania blogerek Blogilly w Bydgoszczy, a mianowicie - kosmetyki do makijażu od Mexmo.


Mexmo to polska marka zajmująca się produkcją i sprzedażą kosmetyków kolorowych. W swoim katalogu posiada dużą ofertę kosmetyków, od tych do makijażu twarzy, przez makijaż ust, aż po makijaż oczu. W ofercie znajdziemy również lakiery do paznokci i akcesoria, a także usługi, z którymi wcześniej się nie spotkałam, m.in. makijaż dojezdny, .

Od Mexmo otrzymałam aż osiem kosmetków z różnych kategorii: podkład, róż multicolor korektor, pomadkę i kredkę do ust, dwa cienie do oczu oraz lakier do paznokci.

od lewej: kredka do ust, pomadka, korektor, podkład, złoty cień, czarny cień 

Moim ulubieńcem z całego zestawu jest niewątpliwe złoty cień do powiek. Uwielbiam takie kolory i efekt na powiekach, a do tego jest dosyć mocno napigmentowany, Zdecydowanie idealny w makijażu codziennym i wizytowym!

Jak oceniam produkty do ust? Zazwyczaj preferuję matowe pomadki, gdyż lubię jak nic mi się nie przykleja do ust, gdy zawieje wiatr ;) Pomadka w kredce od Mexmo ma konsystencję bardziej kremową, nieco "błyszczykową". Kredka bardzo dobrze się rozprowadza, ma intensywny kolor. Obydwa produkty są trwałe.

Korektor i podkład również są warte uwagi. Niestety podkład nawilżający, który otrzymałam jest dla mnie nieco za ciemny, więc będę używać go z pewnością po wakacjach, gdy moja skóra nieco się zarumieni od słońca :)

Jednym z produktów, który z pewnością będę częściej używać jest róż multicolor. Na pierwszy rzut oka wygląda jak sprytne połączenie różu, rozświetlacza i bronzera.
 W rzeczywistości jest do delikatny róż, za co go uwielbiam, który nadaje delikatne wykończenie makijażu. Idealny kiedy chcemy jednie lekko podkreślić nasze policzki.

Lakier do paznokci niezbyt przypadł mi do gustu, gdyż strasznie słabo schnie. Plusem jest jednak niewątpliwie to, że lakier jest dosyć gęsty i już jedna warstwa idealnie pokryje nam paznokcie. Ja jednak przy wyborze lakieru zdecydowanie stawiam na czas po jakim moje paznokcie są już dosyć suche.



Każda z nas kosmetyki otrzymała w sygnowanych woreczkach.
Jak ogólnie oceniam kosmetyki? Z pewnością są warte uwagi i w przyszłości myślę, że znajdę coś dla siebie w ich katalogu! :)

A Wy? Miałyście może styczność z kosmetykami Mexmo? Jak je oceniacie? Zdecydujecie się na ponowny lub pierwszy zakup? 

  • Share:

You Might Also Like

12 komentarze

  1. ja bym chciał podkłąd przetestować od dłuższego czasu się nad nim zastanawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam do tej pory tej firmy. Mi najbardziej podoba się kredka do ust i złoty cień:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka kosmetyków z Mexmo i całkiem dobrze się u mnie sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie prezentują się te kosmetyki, ale nigdy nie testowałam nic z tej firmy :)
    weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków, z lakieru również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale kusi, żeby wypróbować :)

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  7. These are looking so cute ! Love the shades !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooh these look nice, I wouldn't mind trying them out.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    OdpowiedzUsuń
  9. These are some pretty nice products, wish that I could try them out too.

    Joyce | Joycentricity

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz słyszę o tej firmie,ale chyba skuszę się na zakup bo moją uwagę przykuły cienie do oczu i lakiery:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można dostać te kosmetyki ? :) i mam jeszcze pytanie jak z kryciem podkładów ? :)

    OdpowiedzUsuń