Poncho

02:59

Oprócz tego, że nałogowo kupuję duże, uniwersalne szaliki typu kocyki, od jakiegoś czasu szukałam poncza, które pasowałoby mi do wielu stylizacji i jednocześnie nie było jednokolorowe i ciemne. Swój ideał znalazłam podczas ostatniej wyprawy na ostatnie dni wyprzedaży i dałam za nie niecałe 15zł! Grzechem byłoby go nie kupić... ;)
Co sądzicie o ponczach? Macie jakieś w swojej szafie?









poncho - Pull&Bear
spodnie/trousers - Zara
buty/shoes - H&M
kapelusz/hat - H&M
brelok/keychain - New Look
torba/bag - no name
rękawiczki/gloves - vintage

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Wow! Zakochałam się w tej stylizacji :) ponczo i buty rozkochały mnie w sobie. Chyba koniecznie muszę zmienić wygląd swojej szafy i zamiast nielubianych przeze mnie kurtek postawić na ponczo!

    Obserwuję od dawna,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poncho jest śliczne, a cala stylizacja bardzo ładnie dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncza nigdy nie miałam ale może dlatego, że nie lubię takich luźnych fasonów. Ale twoje jest prześliczne, kolory mnie zachywciły =, ładnie połaczyłaś z resztą. Ponczo to świetna alternatywa dla kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam poncha :D chociaż nie bardzo wiem, co i jak nosić i łączyć ze sobą :)
    Ty masz świetną stylówkę, a kapelusz to już w ogóle <3! A przed ostatnie zdjęcie normalnie fashion <3
    pudernik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorystyczne! Wszystko pasuje do siebie idealnie :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł z tym ponchem w stylizacji ;)

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super stylizacja!! <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię proste zestawienia więc podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne masz to poncho! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się nie mogę przekonać do noszenia kapeluszy, ale mam wielką chęć jakiś kuić :) świetna stylizacja kochana :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. you look super cute and chic !


    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja super, oryginalna i niebanalna i świetnie dobrane kolory :) Gratulacja za odwagę jeśli chodzi o kapelusz. Bardzo mi się podobają u innych u siebie nijak nie mogę się przełamać aby chodzić w mieście...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam poncza ale bardzo mi się podoba! :) Super zestawienie.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne dodatki! Ten kapelusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest świetne ♥ sama mam w swojej szafie jedno ponczo i je kocham :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie przekonują mnie stroje typu duży szalik czy obrus. No nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie współgra z resztą :). Sama poncza nie posiadam. Czuję się w nim jakaś taka...duuuża ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) i...kocham poncza :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images


Created with flickr slideshow.

HYPE ME!

Subscribe