,

UFO Tee || Spiked Soul x Skydance Giveaway

11:24

Witajcie!
Dziś mam dla Was wyjątkowy post, a mianowicie rozdanie, które przygotowaliśmy razem ze sklepem Skydance, miejscem wypełnionym soft grunge'owymi  i alternatywnymi ubraniami i dodatkami, które z pewnością (tak jak ja ;)) pokochacie!

Małą próbkę tego, co znajdziecie w sklepie możecie zobaczyć w dzisiejszej ministylizacji!




Jakie są zasady rozdania?

1. Polub stronę Skydance i Spiked Soul na Facebooku

2. Zaobserwuj mój blog

3. Podaj e-mail kontaktowy w komentarzu


Zgłaszać możecie się do 12 marca, po tym czasie wybiorę spośród Was jednego zwycięzcę rozdania.
Wybrana osoba otrzyma od Skydance wybrany produkt z asortymentu w wybranym przez siebie rozmiarze i kolorze!

Brzmi świetnie prawda? ;) Powodzenia!

----

WYNIKI

Zdobywcą nagrody zostaje Anrika :)
Na dniach spodziewaj się wiadomości od sklepu!





koszulka/tee - Skydance
spódnica/skirt - Bershka

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Beautiful look! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest świetna, chętnie bym taką kupiła. Przepiękna jakość zdjęć. Śliczne tło.
    My blog KLIK
    Proszę poklikałabyś w banner i w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  3. paulinaziecik@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nati.jest.fit@gmail.com
    a tak z ciekawości, na jakiej podstawie wybierasz zwycięzce? Pozdrawiam, ciuchy wyglądają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta bluzka i Ty taka urocza :)

    Pewnie,że biere udział!!
    Mail anrika.koperska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta bluzka i Ty taka urocza :)

    Pewnie,że biere udział!!
    Mail anrika.koperska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta koszulka *.*

    siema.angus@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. alicesunn1@gmail.com

    Byłoby na urodziny ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudeńka ♥
    izabelachodakiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. polubione wszystko, obserwuje.

    paulina.kowalew@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rozdanie :) Wszystko polubiłam i zaobserwowałam twój blog! Na prawdę świetnie go prowadzisz :* <3

    E-mail: contact_sabrooowska96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Kajucha79@gmail.com

    Uwielbiam czerń i motyw ufo i alienow! Cos idealnego dla mnie. Po rozdaniu na pewno nie przestanie Cie obserwować bo masz super bloga. Bardzi w moim stylu i masz siper zdjecia 😍 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna koszulka i świetna stylizacja :)

    Oczywiście biorę udział w konkursie, sprawdziłam asortyment sklepu i ubrania są totalnie w moim stylu <3

    Strony polubiłam jako: Jowita Jońca
    Blog zaobserwowałam jako: Jowita Jońca
    Mój e-mail: jowitajonca@gmail.com

    Miłego dnia i powodzenia dla wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękną twarz! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive