Witches with Attitude

10:18

W końcu po egzaminach i w końcu mam czas na cokolwiek... ;)
Dzisiejsza stylizacja prosto z urokliwego (nawet zimą!) Parku Oliwskiego. Jeansowe poprzecierane spodnie mom fit połączyłam z szarym sweterkiem i czarnym futerkowym płaszczem. Dzięki zestawieniu z krótkimi glanami całość nabrała grunge'owego charakteru.









futerko/fur - Atmosphere
sweter/sweater - Pull&Bear
spodnie/trousers - Pull&Bear
buty/shoes - Dr. Martens
plecak/backpack - Zaful
kapelusz/hat - H&M

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to futerko *.*
    Uwielbiam stylizacje z grunge'owym charakterem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To futerko to goal, plecaczek mam podobny, mom jeans też super wyglądaja;) Uwielbiam takie stylizacje.
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi si spodnie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygladasz <3 naprawde fajny zestaw - prosty, ale z klasa ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Jejku kocham spodnie typu mom jenas <3
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku nosiłabym to wszystko! Super koszulka z nadrukiem, kocham takie płaszczyki, w tych spodniach jestem zakochana juz nie wiem od ilu a nie moge znalezc tych idealnych dla siebie. Buty takze sa mega! No po prostu zakochalam sie haha :) buziaki

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne jest to futerko! Idealnie do CIebie pasuje!
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. love the denim !

    Sara
    www.thecrimeofashion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw jak najbardziej w moim stylu:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy masz!
    Bardzo podoba mi się to zestawienie, idealne na każdą okazję :)
    Obserwuję!

    Pozdrawiam !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobny plecak, mój ulubiony ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. to połączenie futerka, kapelusza i tych spodni cudne <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyglądasz <3 Futerko i spodnie są boskie! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie - prosto i wygodnie :) Lubię taką kolorystykę :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość bardzo fajnie się prezentuje. Podoba mi się taka kompozycja i zachwyciłam się pięknym plecakiem :) Obserwuję i pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna stylizacja, lubię takie pulchne narzuty, sama mam podobny płaszczyk, nie jest co prawda futerkiem, ale z daleka sprawia takie wrażenie :) wyglądasz pięknie!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kapelusze ;)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    mademoiselleshirley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Portaski podarciuchy sama uwielbiam <3
    a kapelusz to taka wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive