Blogilly Bloggers Meeting - Toruń 11.03.17

09:09

Od poprzedniego spotkania blogerek Blogilly minęło parę miesięcy (relację możecie zobaczyć TUTAJ), kolejne spotkanie odbyło się 11 marca - tym razem w Toruniu.
Spotkania te to coś, co zdecydowanie stało się moim nowym uzależnieniem! ;) Tym razem spotkałyśmy się w podobnym składzie, z czego bardzo się cieszę, aczkolwiek udało się też zapoznać z nowymi osobami. Chcecie dowiedzieć się jak było tym razem? Zapraszam do lektury!


Marcowe spotkanie odbyło się w uroczej, malutkiej i przytulnej, znajdującej się w okolicach starszej części miasta kawiarni Pod Granatami. Niewątpliwie był to strzał w dziesiątkę i bardzo się cieszę, że organizatorki postanowiły wybrać akurat to miejsce, gdyż ceny za napoje i małe co nieco były naprawdę niewygórowane (za herbatę z cytryną i spory kawałek pysznego ciasta zapłaciłam w sumie 10zł!). Design kawiarni był równie zaskakujący. Najbardziej spodobał mi się pomysł z lampkami w kształcie filiżanek oraz z zegarem wykonanym w podobnym stylu, którego tarcza wyścielona była mchem (nie mogłyśmy nadziwić się temu wykonaniu i stwierdzić czy jest on sztuczny czy prawdziwy ;)).






Oprócz typowych babskich pogaduszek, głównym celem spotkania było Starcie Blogerów, czyli quiz na temat blogowania, który miał na celu uzupełnić braki i poszerzyć naszą wiedzę na temat podstawowych zagadnień, których znajomość obowiązuje każdego blogera.
Walka była zacięta, nie obyło się bez lekkiego stresu, ale też i śmiechu. Wśród ponad 100 pytań można było znależć pytania zarówno otwarte jak i zamknięte, łatwiejsze jak i trudniejsze. Organizatorki świetnie zorganizowały quiz i szczerze mówiąc niektóre z niektórymi z pojęć pojawiającymi się na karteczkach miałam styczność po raz pierwszy! ;)
Pierwsze miejsce w quizie zajęła Magda, drugie Kasia, a trzecie należało do mnie z czego bardzo się cieszę! Organizatorki miło nas zaskoczyły, gdyż w nagrodę otrzymałyśmy pięknie wykonane dyplomy i medale! Z pewnością będzie to świetna pamiątka :)






Po mile spędzonym czasie na spotkaniu miałam jeszcze trochę czasu do pociągu, więc korzystając z okazji wybrałam się na spacer po toruńskiej starówce. Uwielbiam fotografować zabytkowe budynki i mam nadzieję, że nie znudzę Was tą porcją zdjęć ;) Była to moja pierwsza wizyta w Toruniu i z pewnością nie ostatnia!





W spotkaniu udział wzięły:

Magdalena Szczęśniak – kartkazpasja.com
Ewa Kalina – ewakalina.blogspot.com
Patrycja Kalinowska – slaguu.blogspot.com 
Roksana Kalinowska – roksanakalinowska.blogspot.com
Izabela Kornet – thesecretofhealing.pl
Martyna Cysewska – m-artyna.blogspot.com
Milena Marchlewska – ksiezycova.pl
Katarzyna Piasecka – blekitnypamietnik.blogspot.com
Monika Stefankiewicz – monaries.blogspot.com
Patrycja Rempalska – dressupwithpatt.blogspot.com

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Takie spotkania to super sprawa :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Elwira rywalizacja z Tobą to czysta przyjemność! Nie mogę się już doczekać kolejnych naszych spotkań :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie spotkanie, w toruniu jeszcze nie byłam. Piękne widoki.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są takie spotkania - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis kochana i piękne zdjęcia. Gratuluję medalu! :-*
    Będzie pamiątka na całe życie i mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy w tym samym gronie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło Was widzieć dziewczyny :) Kawiarnia rzeczywiście klimatyczna a Wy zwyciężczynie - serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie żałuję że nie mogłam być z wami. Moje cudowne dziewczyny, miło też widzieć nowe twarze

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w tym mieście
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania to prawdziwy skarb <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie spotkania są świetne! Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow all of you looks really great! Such an amazing pics!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: PFW STREET STYLE MARCH 2017 | RAINY PARIS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świętna sprawa takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieraz byłam w Toruniu jednak nigdy nie miałam okazji odwiedzić tej kawiarenki, a wygląda naprawdę prześlicznie. Spotkania blogerskie to naprawdę świetna sprawa, niestety nie uczestniczyłam jeszcze w żadnym z nich.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł takiego spotkania! :) a zdjęcia są przepiękne <3 Canon robi swoje ;d

    http://psychowacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kawiarnia wygląda na mega przytulną:) widać, że dobrze się bawiłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spotkania są mega fajne :) Sama chciałabym się na takim znaleźć.
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkam niedaleko Torunia i z przyjemnością wybrałabym się na takie spotkanie :)


    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Very cool, I love it!! Enjoy the day doll!

    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia i ciekawe spotkanie, szkoda, że u mnie w mieście jest bieda ze spotkaniami, bo fajnie byłoby poznać również inne osoby, które blogują - zawsze ma się te wspólne tematy i można poznać sporo nowych i ciekawych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super, też bardzo chętnie wzięłabym w czymś takim udział :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiało być superowo :) W moim mieście już za miesiąc podobne spotkanie :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spotkanie! Ten pomysł z filiżankami jest naprawdę świetny! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna akcja :) Też chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie spotkanie to świetna sprawa ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    NOWY POST!->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  26. mam nadzieje, ze kiedys bede miala okazje uczestniczyc w podobnym evencie ;* to zdecydowanie musi byc swietne, niezapomniane przezycie!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super miejsce :) i jaki ciacho smakowite!
    Lubię takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje raz jeszcze kochana! Bardzo się Cieszę, że Ci się u nas podobało i mam nadzieję, że widzimy się wkrótce! Pięknie ujęłaś na tych kilku zdjęciach piękno Torunia!

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive