Refunder.pl - Buy and Earn Money

By Elwira Charmuszko - 11:57

W dzisiejszej notce chciałam podzielić się z Wami recenzją interesującego serwisu internetowego, na który natknęłam się całkiem niedawno. Zastanawialiście się kiedyś nad tym, że wydając pieniądze na zakupy w ulubionych sklepach, kupując nowe buty czy biżuterię można przy tym odzyskać pewną część wydanej kwoty?



Refunder.pl jest to serwis, gdzie otrzymamy zwrot pieniędzy z zakupów w jednym z 545 dostępnym u nich sklepów. Brzmi ciekawie, prawda? Co najlepsze, dołączenie do serwisu i prowadzenie konta jest darmowe, co zdecydowanie jest dodatkowym plusem.




Z pewnością jesteście ciekawi w jakich sklepach możecie zrobić zakupy, aby otrzymać zwrot. Znajdą się tutaj jedne z najpopularniejszych sklepów odzieżowych i obuwniczych, m.in. Nike, New Look, Zalando, Answear, Wólczanka czy Asos. Z marek biżuteryjnych znajdziemy tutaj m.in. Yes. Zwrot za zakupy zależnie od sklepu może wynosić nawet 10%!
Oprócz tego znajdziemy tutaj oferty z kategorii Podróże: Hotels.com, LOT czy Vacance Select, gdzie otrzymamy aż 52,50zł zwrotu.
Na Refunder.pl znajdziemy też inne kategorie, gdzie możemy zaoszczędzić, m.in. Zdrowie i Uroda, Gry online, Dom i Ogród.

Mam nadzieję, że przekonałam Was do skorzystania z serwisu, ja już zaplanowałam zakupy na wiosnę!

Dodatkowo dzięki zarejestrowaniu się poprzez poniższy link otrzymacie zwrot 25zł za pierwszy zakup  za powyżej 50zł!




 #refunder #zmniejszkoszty

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ahh... Ciekawa stronka :) Na pewno na nią zajrzę. Pozdrawiam :)

    https://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takim czymś i jest to naprawdę interesujące ! :D

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great service! It was interesting to learn of it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, ale forma zwrotu pieniędzy wydaje się być dość interesująca. Z pewnością od teraz będę korzystała z tej formy!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Very informative,thanks for sharing :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy portal, z pewnością odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Trafiłam na Twojego bloga przez grupę na FB, obserwuję! I piątka dla blogerki z Trójmiasta! Zaciekawiło mnie to, że studiujesz biologię, super kierunek :) Ja jestem biotechnologiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zarejestrować na tej stronce w takim razie!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń