Tattoo Print Hoodie

10:51

Jak czujecie się po świętach kochani? Mimo, że pogoda niezbyt dopisywała w tym roku, to mam nadzieję, że dobrze spędziliście czas w rodzinnym gronie :)
Korzystając z ładnej pogody jeszcze przed świętami, przygotowałam dla Was stylizację z bluzą, która urzekła mnie swoim nadrukiem zaprojektowanym na tegoroczny festiwal Tattoo Konwent. Jestem wielką fanką takich motywów i długi czas szukałam bluzy o tym właśnie kroju, więc nie mogło jej zabraknąć w mojej szafie ;) A Wy co o niej myślicie? 









bluza/hoodie - Medicine
spodnie/trousers - Zara
t-shirt - Zara
buty/shoes - dr. Martens
kolczyk/earring - Yoshop


___________________________________


ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJE ALLEGRO, GDZIE SPRZEDAJĘ SPORO UBRAŃ I BUTÓW Z MOICH STYLIZACJI! W WIĘKSZOŚCI SĄ TO RZECZY NOWE :)

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Śliczne kolczyki, na początku musiałam się chwile im przyjrzeć, bo nie wiedziałam co to haha.
    POzdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta bluza :) i co to za rewelacyjny kolczyk !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Twoje włosy, super do Ciebie pasuja.

    www.NKFN.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza zdecydowanie nie w moim stylu. Stylizacja również średnio do mnie przemawia, jak dla mnie jest zbyt ciężka, ale oczywiście kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. that hoodie looks so cool and i love how you styled it! the whole outfit ensemble is definitely one to wear :">
    anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like. have a great day dear! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluza! ;)
    Buty są genialne! <3
    Ślicznie wyglądasz! ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i zdjęcia! Najbardziej podobają mi się Twoje buty :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza świetna :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna stylizacja! jestem szalenie zakochana w twoich włosach, w ogóle masz bardzo oryginalną urodę <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz:D
    Bardzo ładne zdjęcia:)
    Kolor włosów mi sie podoba:D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna! <3
    http://klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi girl, I loooove it! Cute blog ❤

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super wyglądasz ;) świetna jest ta bluza ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna stylizacja ! Kolczyki są mega <3 Bluza bardzo fajna :D :D

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you darling!
    I really like your outfit! Very edgy. I'm following you, now it's your turn!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjny blog i piękne zdjęcia <3
    OBSERWUJ3 <3
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna ta bluza :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza jest ciekawa! A jeszcze bardziej spodobali sie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza serio jest świetna, genialny nadruk i krój *^*
    Super stylizacja, podoba mi się kolor Twoich włosów :D
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ads

SheIn -Your Online Fashion Maxi dress

Blog Archive