Gold Pleated Midi Skirt

By Elwira Charmuszko - 12:55

Pamiętacie boom na plisowane spódnice z zeszłego sezonu? Jeśli udało Wam się zakupić jedną z nich już w zeszłym roku lub podczas zimowych wyprzedaży, to mam dla Was dobrą wiadomość - w tym sezonie również królują, szczególnie w wersjach pastelowych, metalicznych oraz w kwiaty!
Do dzisiejszej stylizacji wybrałam złotą spódnicę midi, którą połączyłam z czarnym t-shirtem, kabaretkami i botkami cut out tworząc oryginalny, codzienny look.








t-shirt - Medicine
spódnica/skirt - Bershka
buty/shoes - Deezee
torebka/bag - Gamiss
okulary/sunglasses - Zaful
choker - Sinsay
bransoletki/bracelets - Perle

  • Share:

You Might Also Like

34 komentarze

  1. In love with the skirt, looks amazing!

    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja!! Bardzo podoba mi się spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!! Bardzo podoba mi się spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow *.* ale masz super styl :3 spódnica genialna, okulary tak samo ♥
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jjejkuu,ale ślicznie, przepiękne okularki i koszulka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetne włosy a o okularach nie wspomnę :)
    Mimo że to nie mój styl to ta stylizacja idealnie do Ciebie pasuje :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ciekawie wyglądasz. Dla mnie świetnie, stylowo :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te plisowane spódnice wyglądają tak pięknie na wszystkich... oprócz mnie :( Cudownie <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pleated skirts are so effortlessly stylish! Love the look!

    www.talesoftwoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna wspaniała stylizacja od najlepszej blogerki! Więcej!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie w tej sukience wyglądasz!

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great look!
    xx
    http://losaway.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like this! :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. This metallic skirt is so fabulous. You can style it so many ways and look great all summer long.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice post and the skirt is so beautiful! :)
    Would you like to follow each other?
    🌸🌸🌸 That's Amore Blog 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudna ta spódnica! Stylizacja też jest świetna! :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe okulary, podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nadal poluję na moją idealną plisowaną spódnicę, ale jeszcze takiej nie znalazłam :(
    Świetna stylizacja! Uwielbiam ciężkie buty <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Look amazing, the skirt is so nice.
    Have a good day :)

    My Tester Mania BlogFacebook pageTwitter

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post. I like skirts and this is perfect.

    I follow you. Now is your turn, follow me back.

    It's Q&A Time | laAdda​​

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia
    zapraszam http://poeta112.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, lubię takie stylizacje z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis :) I ta spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebka zajebista! Spódniczka też. :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sądzę, ze jestem do nich za niska :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, bardzo stylowo :-)! fajny klimat! Buziaki Kochana!
    Wpadniesz do mnie i klikniesz w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Look faktycznie oryginalny, trochę (a może nawet bardzo ;)) taki rockowy. Mimo, że sama tak się nie ubieram to bardzo lubię takie stylizacje z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń